1 Ocak 2013 Salı

Divarese çizme şikayeti


Yaklaşık iki ay önce eşim Ankara Gordion Alışveriş Merkezinden, Divarese Mağazasından bir çizme aldı.  İlk giydiğinde çizmenin fermuarı ortasından patlamış, eşim mağazaya geri götürmüş, yaptıralım demişler. 10 gün sonra aynı ürünü tamir oldu diyerek tekrar vermişler. Ancak ilk kullanımda tekrar aynı yerden patlamış. Eşim bir daha götürmüş ve aynı model başka bir çizmeyle değiştirmek istemiş. Mağaza yöneticisi olduğunu söyleyen Süleyman Bey ürüne ait fişi saklamadığımız için hiçbir hakkımızın olmadığını, isterlerse hiç ilgilenmeyeceklerini, ama iyilik olsun(!) diye yine de tamire göndereceklerini söylemiş. Eşim ürünü kendilerine teslim etmiş, karşılığında da "ürün inceleme formu" diye bir belge vermişler. Üçüncü haftadayız. İlgili mağaza artık telefonlarımıza bile çıkmıyor. Bize verdikleri belgede 15 gün içinde ürün teslim edilir diyor; ancak tarih kısmını boş bırakmışlar. Benim eşim de buna dikkat bile etmemiş iyi niyetli olduğu için. Ama sadece o satırın boş bırakılması bizi firmanın tamamen kötü niyetli olduğunu düşündürüyor. 24/12/2012 tarihinde firmanın genel merkezine hem mail hem telefonla ulaştık.  Araştırıp döneceğiz dediler. Sadece "çizmeniz şurada, şu aşamada" demeleri için. 1 saatlik araştırma bile yeter diye düşünüyorum ama üç gün geçti. Tekrar aradım, "araştırmalarımız devam ediyor” gibi bir cevap aldım. Yani şuan çizme komple kayıp!!! Bu muamele markaya yakışmıyor. Bu muamele Boyner ismine yakışmıyor. Ben şahsen bir Cem Boyner hayranıydım. "İşimiz Müşterimizdir" diyen bir grup müşterisine böyle davranmaz. Bu olay sadece kendini bilmez birkaç çalışanın tavrı olarak düşünmek istiyorum. Ama bu hafta şikayet sitelerinde bir araştırma yaptım, maalesef Divarese ile benzer bir sürü kayıt var; 99% u cevapsız!! Resmen şok oldum. Şikayetler o kadar benzer ki.  
Saygılarımla.

Servet Akdeniz

1 yorum:

  1. Servet Akdeniz5 Ocak 2013 10:50

    Divarese ile sorunumuz çözüldü, bozulan ürünü yeni ürünle değiştirdiler, ilginize ve desteğinize çok teşekkürler, Saygılarımla.

    YanıtlaSil