29 Ocak 2013 Salı

Turksat Kablolu TV Şikayeti


20 gün önce bağlanmış olan kablolu TV ve internet hattıma yani taşındığım için bugün ilk defa giriş yaptım. İnternetin çalışmadığını gördüm ve bildirmek istedim ama müşteri hizmetleri 444 lü numara olduğu için mecburen bedelini cebimden ödeyerek aradım. Harika isimli bir bayan tam 14 dakika 49 saniye telefonda beni tutarak hem sinirlerimi bozdu hem de lüzumsuz masrafa soktu. Kendilerinin olan hatayı ben niye ödüyorum, bilmek isterim. Kaldı ki bu hattı 15 Ocak'tan sonra bağlayın diye başvurmuştum ama Ocak ayının başlarında emrivaki yapıp boş eve kablolu TV hattını bağladılar. Hiç kullanmadığım hatta niye tam fatura ödemek zorundayım?

Erhan Hatipoglu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder