5 Ocak 2013 Cumartesi

Yargıcı çantanın derisi 15 günde soyuldu


Yaklaşık 3 ay önce 169 TL'ye Cevahir AVM Yargıcı mağazasından aldığım çantanın 15-20 gün sonra alt kısımdaki derisi soyulmaya başladı, hemen geri götürdüm, merkeze ileteceklerini söylediler. Her seferinde kontrole gittim, zaten uzunca bir süre çantayı orada beklettiler. Araç yokmuş, gelecekmiş, vs. 1 ay daha haber gelmedi. Sonrasında 1 ay şehir dışındaydım. Artık önceki gün gelir gelmez tekrar gittim. Ulaşmadığı halde haber verdik size dediler. Çantanın tadilatı yapılamıyormuş (ki ben direk iade istemiştim, çünkü 15 günde soyulan deriden pek bir hayır geleceğini sanmıyorum) ve kullanım deformasyonundan kaynaklandığı için ayıplı ürün sayılamıyormuş. Bir de bunları belirten mektup yazmışlar bana hitaben. Oradaki yetkililerin zaten hiç insiyatifi yok, merkezi arayın dediler. Aradım derdimi anlattım, tekrar merkeze alacaklarını ve bakacaklarını ilettiler. Fakat müşteri memnuniyetinin çok ön planda olduğunu düşünmüyorum. Ben kısacık sürede derisinin soyulması için nasıl bir deformasyona tabi tutmuş olabilirim? Ayrıca madem deforme olacak bu çantanın ömrü 15 gün müdür? Yargıcı'dan şikayetçiyim.

Teşekkürler
Sena Mengül

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder