21 Ocak 2013 Pazartesi

Saray Halı şikayeti

Bursa Orhangazi Saray Halı şubesinden Saray marka halı aldım. Aldığım halılar 2 yılı doldurmadan çöktü.

Halıları geri götürdüm. Fabrikaya yolladım. Gelen cevapta kullanım yoğunluğu olduğu belirtildi. Memurum ve 1 çocuğum var. Halı yoğun kullanımı nasıl olurmuş, anlamadım. Tüketici sorunları hakem heyetine gittim bir yıldır arayıp sormadılar. Efendim sıra gelmemiş henüz dosyaya. Anladım ki her şey hikaye.

Rahim Zor

Tüketici Sorunları Hakem Heyeti şikayetinizi en geç 3 ay içerisinde sonuca bağlamak zorundadır. İlgili hakem heyetinin bu tutumunu lütfen Bimer üzerinden şikayet ediniz. Bir kaç gün içerisinde size döneceklerdir. Bimer hakkında ayrıntılı bilgiyi aşağıdaki bağlantıda bulabilirsiniz.

Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder