13 Temmuz 2015 Pazartesi
Toshiba yetkili servis şikayeti
Kayseri Vatan Computer' dan aldığım Toshiba i5 notebook'u sağ menteşelerinde sıkıntı olduğu için garantiye göndermeme rağmen garanti sonrası sol menteşe bozuk geldi. Kısa bir süre kullandıktan sonra garantiye tekrar yolladım menteşenin kırıldığını kullanıcı kaynaklı olduğunu söyleyip 240 TL ücret talep ettiler. Toshiba garanti devam etse de müşterilerine kullanıcı hatası deyip ücret istiyor. Yetkili servisin ürünü bozup göndermesinden ve firmadan şikayetçiyim.
Selver Bozkurt
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
TOSHİBA MÜŞTERİ İLETİŞİMSİZLİK MERKEZİ (CALL NOT CENTER)
YanıtlaSilToshiba laptopumun formatlanması 500 GB diskin C/D/E/F ye bölünmesini ve recovery cd sinin gönderilmesini arıza talep formunda yazmıştım.
ödenecek miktar bana mesaj gelir gelmez ödemeyi yaptım fakat sanki muhasebe ile servis ayrı dünyalarda yaşıyorlar ki yaptığı m ödemeyi göremiyorlar defalarca ödeme yapınız mesajı ile rahatsız ediliyorum.her seferinde de dönüş yapmama rağmen notlar alınıyor yine ..! yeniden..! ama meğerse boşu boşuna imiş en son bıktırdılar ödemeye ilişkin beceriksizliklerinden dolayı dekontu gönderdim defalarca aradım online sevis takip formundaki açıklamada müşteriye ulaşılmadı yazılı
850 telefon hatları da ayrı bir rant kapısı orayı her seferinde aradığımızda 10-15 dk ancak cevap veriliyor bu yüklü bir telefon faturası demektir. Bu da haksız bir kazanç numaranın rantlı bir numara yerine ücretsiz /normal bir GSM/ya da sabit hat olmalıdır
20 günde teslim aldığım laptopumu n hard diskini isteğimin dışında ikiye bölünmüş ve recovery cd gönderilmemiş.ve hemen müşteri iletişimsizlik merkezlerini aradım şöyle böyle gereksiz savunmalar yapıldı defalarca yaptığım telefon kayıtları inkar edeceklerdi ama arıza talep formunda zaten isteklerim yazılmış neyi inkar ediyorsunuz ve geldiği gibi aynı saatte kargo ya iade ettim bakalım bir format kaç ayıma mal olacak …!
Lütfen müşteri iletişimsizlik merkezini yeni jenerasyon okur yazar ve koordinasyonu güçlü bir kadro ile donatalım yoksa toshiba ya yazık olur…..!
TEKNOSA-TOSHIBA sadece satana kadar asla sattiklari ürünün arkasinda durmuyolar.....
YanıtlaSilTOSHIBA marka harici diskim garanti kapsaminda servise gönderildi gidis o gidis...3 ay oldu arayip bilgi bile vermiolar......ben defalarca aradim yok denildi.servsie yolladiklarindan bile emin deilim ben yalan hepsi..servisi aardim getirin bakaalim tamir edelim denildi tam bi rezalet anlicaniz..yaziklar olsun.....
KONYA-BİMEKS’ten almış olduğum TOSHIBA SATELLİTE L50-B-27J GÜMÜŞ NOTEBOOK. Dizüstü bilgisayarım Aşırı ısınıp kapanıyordu ve haporlöründen bozuk ses gelme sorunu ile ilgili olarak 20.09.2016 tarihinde Yetkili servisi olan İstanbul Toshiba Aptepe Bilişim servisine gönderdim tarih şuan 03.11.2016 halen tamir edip gönderecekler. Defalarca aradım birde servise telefonla bağlanmak ayrı bir dert , 45 dakikada ancak bağlanabiliyorsun, hadi bağlandın karşında sorununu çözecek kimse yok. Diyorum nezaman tamir edip göndereceksiniz bilmiyoruz diyorlar bana istersen bizi şikayet edebilirsin diyorlar. Alacağınız ürünün servisini iyi araştırın öyle alın karar sizin SAYGILARIMLA
YanıtlaSilPAMUK CENTER ANKARA BEKO BAYİ, MÜŞTERİMİZİN ALDIĞI L50-B-1Q6 MODEL BİLGİSAYARI 3 KEZ SERVİSE YOLLADIK ANCAK HİÇBİR ŞEKİLDE BELİRTTİĞİM ARIZALAR GİDERİLMEDİ.BİZ SATIŞ TEMSİLCİLERİ OLARAK SATTIĞIM MARKA GÜVENEMESSEK MÜŞTERİLERİMİZİDE İKNA KONUSUNDA BİR HAYLİ ZORLANACAGIZ YETKİLİ KİŞİLER TARAFINDAN DÖNÜŞ YAPILIRSA COK SEVİNİRİM 0543 404 92 02 MEHMET BEY
YanıtlaSil