13 Temmuz 2015 Pazartesi

Toshiba yetkili servis şikayeti


Kayseri Vatan Computer' dan aldığım Toshiba i5 notebook'u sağ menteşelerinde  sıkıntı olduğu için garantiye göndermeme rağmen garanti sonrası sol menteşe bozuk geldi.  Kısa bir süre kullandıktan sonra garantiye tekrar yolladım menteşenin kırıldığını  kullanıcı kaynaklı olduğunu söyleyip 240 TL ücret talep ettiler. Toshiba garanti devam etse de müşterilerine kullanıcı hatası deyip ücret istiyor. Yetkili servisin ürünü bozup göndermesinden ve firmadan şikayetçiyim.

Selver Bozkurt

4 yorum:

  1. TOSHİBA  MÜŞTERİ  İLETİŞİMSİZLİK  MERKEZİ  (CALL  NOT CENTER)

    Toshiba  laptopumun  formatlanması  500 GB diskin  C/D/E/F ye bölünmesini ve  recovery cd sinin  gönderilmesini  arıza talep formunda yazmıştım.

    ödenecek miktar bana mesaj gelir gelmez ödemeyi yaptım  fakat  sanki muhasebe ile  servis ayrı  dünyalarda yaşıyorlar  ki yaptığı m ödemeyi göremiyorlar  defalarca  ödeme  yapınız mesajı  ile  rahatsız ediliyorum.her seferinde  de dönüş  yapmama rağmen notlar alınıyor yine ..! yeniden..!  ama  meğerse boşu boşuna imiş  en son bıktırdılar  ödemeye ilişkin  beceriksizliklerinden  dolayı dekontu  gönderdim defalarca aradım online  sevis takip formundaki açıklamada müşteriye ulaşılmadı  yazılı

    850  telefon hatları da ayrı bir rant kapısı  orayı her seferinde   aradığımızda 10-15 dk ancak cevap veriliyor  bu yüklü bir telefon faturası demektir. Bu da haksız bir kazanç numaranın rantlı bir numara yerine ücretsiz /normal bir GSM/ya da sabit hat olmalıdır  

    20 günde teslim aldığım laptopumu n  hard diskini isteğimin dışında ikiye  bölünmüş  ve recovery cd  gönderilmemiş.ve hemen müşteri  iletişimsizlik merkezlerini aradım şöyle böyle  gereksiz savunmalar  yapıldı defalarca  yaptığım telefon kayıtları  inkar edeceklerdi  ama  arıza talep formunda zaten isteklerim yazılmış  neyi inkar ediyorsunuz  ve  geldiği gibi aynı saatte kargo ya iade ettim bakalım bir format kaç ayıma mal  olacak …!

    Lütfen  müşteri iletişimsizlik merkezini yeni jenerasyon okur yazar ve  koordinasyonu güçlü bir  kadro ile donatalım yoksa toshiba ya  yazık olur…..!

    YanıtlaSil
  2. TEKNOSA-TOSHIBA sadece satana kadar asla sattiklari ürünün arkasinda durmuyolar.....
    TOSHIBA marka harici diskim garanti kapsaminda servise gönderildi gidis o gidis...3 ay oldu arayip bilgi bile vermiolar......ben defalarca aradim yok denildi.servsie yolladiklarindan bile emin deilim ben yalan hepsi..servisi aardim getirin bakaalim tamir edelim denildi tam bi rezalet anlicaniz..yaziklar olsun.....

    YanıtlaSil
  3. KONYA-BİMEKS’ten almış olduğum TOSHIBA SATELLİTE L50-B-27J GÜMÜŞ NOTEBOOK. Dizüstü bilgisayarım Aşırı ısınıp kapanıyordu ve haporlöründen bozuk ses gelme sorunu ile ilgili olarak 20.09.2016 tarihinde Yetkili servisi olan İstanbul Toshiba Aptepe Bilişim servisine gönderdim tarih şuan 03.11.2016 halen tamir edip gönderecekler. Defalarca aradım birde servise telefonla bağlanmak ayrı bir dert , 45 dakikada ancak bağlanabiliyorsun, hadi bağlandın karşında sorununu çözecek kimse yok. Diyorum nezaman tamir edip göndereceksiniz bilmiyoruz diyorlar bana istersen bizi şikayet edebilirsin diyorlar. Alacağınız ürünün servisini iyi araştırın öyle alın karar sizin SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  4. PAMUK CENTER ANKARA BEKO BAYİ, MÜŞTERİMİZİN ALDIĞI L50-B-1Q6 MODEL BİLGİSAYARI 3 KEZ SERVİSE YOLLADIK ANCAK HİÇBİR ŞEKİLDE BELİRTTİĞİM ARIZALAR GİDERİLMEDİ.BİZ SATIŞ TEMSİLCİLERİ OLARAK SATTIĞIM MARKA GÜVENEMESSEK MÜŞTERİLERİMİZİDE İKNA KONUSUNDA BİR HAYLİ ZORLANACAGIZ YETKİLİ KİŞİLER TARAFINDAN DÖNÜŞ YAPILIRSA COK SEVİNİRİM 0543 404 92 02 MEHMET BEY

    YanıtlaSil