16 Ocak 2013 Çarşamba

Teleservice, azami tamir süresine uymuyor


3554650432***** IMEI numaralı Blackberry Torch marka cep telefonumu 09/11/2012 tarihinde Teleservice firmasına arıza sebebiyle gönderdim. Teleservice tamiratı için 20 iş günü değişim için ise 40 iş günü süre verdi. 09/12/2012 tarihinden bu yana gerek teleservice.com.tr adresinden gerekse firmayı telefonla arayarak bilgi istememe rağmen hep aynı cevapla karşılaştım. “Cihazınız değişim için onay beklemektedir” cevabı. Yetkili bir telefon numarası vermelerini orası ile görüşmek istediğimi belirttim. Yasak diyorlar veremeyiz. Bugün 14/01/2013 tarihi ve iki ayı aşkın süredir hala cihazım değişim için onay bekliyormuş. Şimdi benim ne yapmam gerekiyor? Yardımcı olabilir misiniz?

Saygılarımla
Nurcan Arpaçukuru

Elinizdeki bilgi ve belgeleri şikayet dilekçenize ekleyerek Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne başvurunuz. Size cevap olarak gönderilen mailler varsa onları şikayet dilekçenize ekleyin. Sonuç almanız biraz uzun sürebilir ancak yapacak pek fazla bir şey yok gibi. Umarız bu yazıyı okuyan tüketiciler aynı daha dikkatli olurlar. Teleservice firması yeterince güven vermiyor maalesef.

2 yorum:

  1. ben 15.10.2012 den beri bekliyorum 3 ayı geçti bu süre. Cihazımda 9800

    YanıtlaSil
  2. yavşaksın uzaylı teleses

    YanıtlaSil