3 Ekim 2018 Çarşamba

Superonline şikayeti


Superonline 0054542032 nolu aboneliğimin iptali için Mayıs 2018 tarihinde telefonla Superonline ı aradım. O tarihte dondurma kaydım alındı ve ben türk telekom kullanmaya başladım. 27/08/2018 tarihinde dondurma kaydımın süresi dolduğundan iptal için tekrar aradım. Bayiye gidip form doldurmam istendi. İstanbul Kaynarca-Pendik Superonline bayisine gittiğimde telefon hala superonline göründüğünden formu işleme almayıp Türk telekoma gidip hattı aldırın dendi. Türk telekoma gittiğimde de hat zaten bizde bize fatura ödüyorsunuz iptali Superonline yapacak dediler. Devamında çağrı merkezini bir çok sefer arayıp şikayette de bulundum fakat  net bir cevap alamadım. Son olarak dün 100 TL fatura geldi. Ben aylardır Türk telekom hattını kullanıyorum superonline adsl cihazı hattı bile takılı değil ama hattımı iptal etmeyi beceremedikleri gibi bir de benden para isteniyor.İşleyiş sorununu olduğunu düşünüyorum. Çözüm için yardımlarınızı rica ediyorum.

Murat Güneş 
Tel: 532 287 04 74

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder