Şikayet edilen ürün:Elbise
Şikayetin konusu: Yanlış ürün gönderilmesi
Şikayet Metni:26.06.2018 tarihinde Butik Nanna isimli İnstagram sayfasından WhatsApp yoluyla sipariş ettiğim ürünün 27.06.2018 tarihinde sürat kargo ile yola çıktığı bilgisi geldi.02.07.2018 tarihinde (120+(10 tl kargo)=130) ödemeyim yapıp teslim aldığım ürünü açtığımda sipariş ettiğim elbiseden tamamen farklı eski bir elbise gönderilmiştir.Değişim için aramalarım ve mesajlarıma hiçbir şekilde karşılık verilmedi. Şikayette bulunacağımı bildirmeme rağmen hiçbir şekilde mesajlarım dikkate alınmadı. WhatsAppta çevrimiçi olduklarını görmeme rağmen 2 günde ne aramalarıma ne de mesajlarıma hiçbir şekilde dönüş yapılmadı.Bu yüzden firmadan şikayetçiyim.
Merve ULUKAN
iPhone'umdan gönderildi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder