30 Temmuz 2018 Pazartesi

Şikayet

Şikayet Edilen Firma:  Evvel Halı - Avcılar/ İstanbul 
Şikayet Edilen Ürün: Halı 
Şikayetin Konusu: Değişim Yapılacağı Söylenmesine Rağmen Söz Konusu Ürünün Değişimi Sırasında Zorluk Çıkarılması 

Şikayet Metni: Mayıs 2018 de Evvel Halı Avcılar İstanbul şubesinden evim için halı aldım. Halıları satın alırken satıcı bana evime uygun olmadığı takdirde değişim yapabileceklerini söylediler. Ardan 3 ay geçti iki halı evime uymadı değişim için mağazaya gittiğim de satıcının abisi olan yetkili kişi vardı. Durumu izah ettik ve istemeyerek de olsa değişim yapmayı kabul etti. Biz de farklı halı modellerine bakmaya başladık. Tabi bu esnada da yetkili kişinin sürekli söylenmeleri ve laf sokmalarını dinledik belli ki rahatsız bu durumdan. Hayır madem değişim olmuyor satarken neden değişim yapılır diyorsunuz bunu garantisini tüketiciye neden veriyorsunuz madem bur şey söylediniz arkasında durun dimi esnaf dediğin böyle olmalı. Biz halı seçerken her sorduğumuz soruya ters cevaplar veriyor ses tonu tamamen insanlar ile konuşma seviyesinin altında hakaret içerikli ve saygısızca. Bir iki üç derken sustuk sabrettik ama bir noktadan sonra bizde cevap verdik. Tavrının yanlış olduğunu ve saygısızca olduğunu belirttik. O noktadan sonra satıcı kendinden geçti ve tavrını daha da sertleştirdi. Tabi istenmeyen olaylar yaşandı ama bu olay tamamen mağaza yetkilisinin tavır ve tutumundan kaynaklıdır. Yetkili kişi ve firmadan şikayetçiyim. 


Banu Yazıcı 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder