· İstanbul esenler de yerleşik Platil (Altın Mobilya Pazarlama Limited) adlı firmanın internet sitesinden satışı yapılan ve stokta mevcut olduğu belirtilen İdaş Moon 80x180 yatağı , firmayı telefonla arayarak teyit aldıktan sonra sipariş verdim. Halil Bey ürünün stokta olduğunu ve bayramdan önce mutlaka Bodrum daki evime ulaşacağını teyit etti.
· Ancak aradan günler geçmesine rağmen, maillere cevap alamayınca telefonda görüştüğüm Halime hanım, bana dönüş yapacağını söyledi ama hiçbir şekilde dönmedi.
· Bu arada Halil Bey den ürünün yola çıktığına dair mail geldi. Kargo takip no sorunca, bir daha ses çıkmadı.
· Uzun uğraşlardan sonra, yatak stokta olmadığı için fabrikaya sipariş verdiklerini söylediler ve paramı iade etmeyi hiçbir şekilde kabul etmediler.
· Sonunda 28 Haziran da yatak Bodrum daki eve İdaş aracı ile geldi. Ancak ürün İdaş'ın resmi sitesindeki katalogda belirtildiği gibi 21 cm yükseklikte değil, 24 cm yükseklikte idi. Çocuk ranzasının alt çekmecesinde kullanılacağı yere sığmadı. Bu nedenle ürünü teslim almayıp iade ettik.
· Düne kadar para iadesi bekledim. Ancak bir haber çıkmayınca firma ile yeniden telefonla irtibata geçtim. Dönüş yapacaklarını söylediler. Daha sonra ürünü geri alamayacaklarını, zaten iade süresinin geçtiğini belirten bir mail attılar.
· Bu işin peşini bırakmayacağımı kendilerine belirttim. Öncelikle size yazıyorum. Pazartesi günü de Tüketici Hakları Hakem Heyetine evraklarımı tamamlayıp, şikayetimi yapacağım.
Tülin Melek
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder