4 Temmuz 2018 Çarşamba

İlt: Mağdur edilip dolandırıldım



Huawei Mobil'imden gönderildi


-------- Orijinal İleti --------
Konu: Mağdur edilip dolandırıldım
Gönderen: betul.94.azra.16@hotmail.com
Alıcı:tuketicisikayetim.gonder@blogger.com
CC:


09.06.2018 tarihinde Mialoveis adlı dikim evi instagram hesabından Çamlıca mahallesi Eğitimciler Caddesi Kapı NO:91B Nilüfer/BURSA Özge KOZA isimli kişiyle görüşüp anne kız takım elbise siparişi verdim. 10.06.2018 tarihinde anlaşılan ücreti hesabına gönderdim. Anlaşılan tarih 25.06.2018 olmasına rağmen hiçbir sebep belirtmeden 26.06.2018 tarihinde elime ulaştı. Ancak gelen ürün vermiş olduğum ölçülerde olmadığından aynı gün geri iadesini yaptım. Yine Özge KOZA ile konuşarak 29.06.2018 tarihinde elime ulaşması gerektiğini söyleyerek anlaştık. Fakat belirlenen tarihte ürünlerim elime ulaşmadığı gibi Özge KOZA isimli şahısa sorduğumda da hiçbir şekilde cevap alamadım. Ne ürünümü ne de ödemiş olduğum paramı iade etmiyor. Tarih 03.07.2018 ve hâlâ mağdurum dolandırıldığımı düşünüyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. İlgiliniz için teşekkür ederim iyi çalışmalar dilerim.

Huawei Mobil'imden gönderildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder