17 Temmuz 2018 Salı

Şikayet

Şikayet Edilen Firma : Delta Servis 
Şikayet Konusu : Garanti kapsamına alınmayan cihaz 
Şikayet Edilen Ürün : Cep Telefonu

Şikayet Metni : Yaklaşık 1 yıl önce aldığım Samsung s7 edge telefonumu yaptığım güncelleme sonrası kapandığı ve bir daha açılmadığı için Delta Servis Ankara Şubesine verdim. 15 20 gün sonra beni arayarak telefonun garantiye girmediği ekran kartının yandığı için 1950 tl ücret çıkarıldığı söylendi. Ekran kartı yanmasinin kullanıcı hatası olduğunu iddia ettiler ve bana karşı sert bir şekilde davrandılar. Kullanıcı hatası oldugunu kabul etmiyorum ve cihazimin garanti kapsamına alınarak yapılmasını talep ediyorum.

Cennet UĞUR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder