18 Temmuz 2018 Çarşamba

Şikayet Bildirimi

Şikayet Edilen Firma: Arçelik-Beko

 Şikayet Edilen Ürün: Buzdolabı

 Şikayetin Konusu: Arçelik-Beko Servisi fiyatı şişirdi

 Şikayet Metni:  Geçen hafta sonu (14.07.2018) Antalya'da henüz yeni sayılan Beko buzdolabı arıza yaptı ve aşırı derecede mağdur kaldık. Çağrı merkezi üzerinden servis çağırdık. Dıştan baktı ve kompresör arızalı dedi. "Fiyatı 650 size 600 olur" dedi. Ben başka üç servisi aradım ve Arçelik'in kendi ürettiği kompresörün seri numarasına kadar söyleyerek fiyatının 450 TL olduğunu öğrendim. Hatta bir servis "yan boru gibi  parçalarıyla birlikte en fazla 490TL'ye çıkar" dedi. Bizim servisi aradım bana "henüz fiyat belli değil" dedi ama sipariş de geçilmiş. Nasıl yani? Sipariş verilmiş fiyat belli değil, garip! Bana "elemanlar yarın bilgisayar çıktısı ile fiyatı size söyler" dediler. Ben Arçelik-Beko merkezini aradım, durumu izah ettim ve servisi değiştirmek istediğimi söyledim. Tamam dediler, yazdılar çizdiler. Hatta sonradan tekrar aradım "Servisi arayıp iptal etmem gerekiyor mu" diye sordum, "Hayır, biz bildirdik, sizin aramanıza gerek yok" dediler. Fakat ertesi gün servis ustası başka bir ustalarla 4-5 kişi olarak geldiler ve ellerinde ne belge var ne çıktı, daha da ilginci iptalden de haberleri yok, ayrıca fiyatta ısrarlılar! Ben kabul etmedim. Merkezi yine aradım, yine yazdılar çizdiler "gün içerisinde aranacaksınız" dediler. Kaç gün geçti ne arayan var ne soran? Tamamen mağdur bırakıldık Antalya'nın 40 derce sıcaklığında! Arçelik-Beko Ürünleri bozuk, Teknik Servis parça fiyatlarını şişiriyor, Merkez ise tamamen sessiz yani hiç ilgilenmiyor, önümüzde üç maymun oyunu sergileniyor. Olan biz Müşterilere oluyor. Bu umursamazlık ve ilgisizlikten şikayetçiyim. Sanki danışıklı dövüşlü bir durum mevcut. Cem A.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder