25 Temmuz 2018 Çarşamba

Şikayetim var

Şikayet Edilen Firma: ARÇELİK
Şikayet Edilen Ürün: BUZDOLABI
Şikayetin Konusu: ÜRETİM HATASI

Şikayet Metni: Beş yıl önce uzun yıllar kullanmak istediğim için Arçelik marka 2498 cnıy A++ modelinin muadili olan bir buzdolabını satın aldım. Ve şimdi üretim hatası yüzünden oluşan bir sebeple kullanamadığım dolabımın yenisini vermek için benden para talep ediliyor. Hem de başka markalardan 1-2 buzdolabı alabileceğim miktarda bir para. Arçelik'e güvenip iyi fiyatlı ürünlerinden birini almayıp herhangi bir markanın herhangi bir ürünüyle şansımı deneyebilirdim ve eminim ki şu anda bir dolabım olurdu. Bu kurumsal tavır inanılır gibi değil. Forumlardaki şikayetleri okuyarak anladığım kadarıyla başıma gelen bu talihsizlik binlerce kişinin de başına gelmiş. Bariz belli üretim hatası olduğu. KULLANICI HATASI DEĞİL demek, üretim hatası demektir dünyanın her yerinde. Böyle durumlarda güvenilir markaların ülkemizden bile ürünlerini geri çağırmışlığını bilirim. Hatta başka bir markadan hem de iyi bir markadan mağdur edildiğim için bir özür dilenmişliği ve telafi kabul etmişliğim bile var. Üzülerek bildiriyorum ki yerli bir marka değildi. Herkes bilir ki her marka kendisine güvenen kullanıcısını mağdur etmemeyi GARANTİ eder. ETMELİ! Biz kullanıcılar da bu garantiye güvenerek markamızı seçeriz. Genel olarak yerli markalarımızın bu sattım bitti, gerisi beni ilgilendirmez tavrından çok utanıyorum. KOÇ adı altındaki bir kurumdan böyle bir tavrı hiç beklemezdim. Yazın ortasında buzdolapsız kalmanın yanı sıra bir dolap dolusu yiyecek ve içeceğin çöpe gitmesiyle birlikte kesin kararla ben de çoğunluğa katılıp Alman markalarına yöneleceğim. Farkındaysanız servis ağlarının o arayacak, bu gelecek oyalamalarına hiç değinmedim bile. Acaba KOÇ ailesinin küçük bi ihtimal de olsa kurumlarından birinin bu şekilde mağdur ettiği insanların durumunu fırsata çevirdiğinden haberi var mıdır? Nasıl olsa dolabınız yok ve almak için gerekirse eşinizden dostunuzdan borç alıp hem de nakit olarak bize ödemek zorundasınız tavrı tam bir zorbalık. FIRSATÇILIK. Bu durum karşısında her türlü hakkımı kullanmak suretiyle bir basın-yayın çalışanı olarak ulaşabildiğim her yerde bu durumu ciddiyetle paylaşacağım. Gerekirse aynı şeyleri yaşayan birkaç mağdurla birlikte en başta tüketici hakları olmak üzere de her yere başvuracağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder