8 Temmuz 2018 Pazar

Kargoda Takılı Kalan Ayıplı Ürün Hakkında

ikayet Edilen Firma: Gittigidiyor.com

Şikayet Edilen Ürün: Gözlük

Şikayetin Konusu: İade etmek istediğim ürün kargoda takılı kaldı

Şikayet Metni: 02/07/2018 tarihinde gittigidiyor.com-deco_home(2725 ) satıcısından çocuk gözlüğü aldım, gözlüğün bir sapının vidası yerinden çıkıyor, satıcıya yazdım cevap vermemesi üzerine siteye yazdım "iade kargo gönder, kargo numarasını bize yaz" dediler, ancak satıcı ürünü kabul etmemiş kargo 8TL ücret isteyince ben de almadım. Gittigidiyor.com sitesi sürekli "satıcıya ulaşamadık yarın tekrar hatırlatın" şeklinde oyalamalardan sonra sonunda satıcının telefonunu bana yazıp kendin ara şeklinde not düşmüş, ben de "ben neden arayım sorunu çözmesi gereken sizsiniz" şeklinde mesaj yazınca bana cevap vermeyi de bıraktılar. Yazışmaların hepsini kopyalayıp maile ekledim. Gittigidiyor.com' dan şikayetçiyim, teşekkür ederim.
Necmi İRCAL 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder