27 Temmuz 2018 Cuma

Telefon

Merhaba ismim:Tarık Öngül
Telefonumu servise gönderdim hasarlı olarak geri gönderdiler.ekranımda hasar yoktu ama hasar oluşmuş servis biz yapmadık diyor.telefonum apple olduğu için apple aradım 10 gün boyunca sonra onlarda servisle aranızda halledin dediler halbuki servis onların yetkili servisi.ama yardımcı olmuyorlar.halbuki servis teslim alınca resim çekmişler çizik yok ama ben kargoyu açar açmaz resimledim hasarlar oluşmuş.elimde servisin resimleride kendi resimlerimde duruyor.telefonumu kayda bile geçmemiş servis.ama kargo teslim tarihi ile saati benim çektiğim resimlerle aynı saat içinde ama hiç bir hak talep edemiyorum.lütfen yardımcı olursanız sevinirim.aradığım zaman servisin telefonuna bile ulaşamıyoruz.çünkü sesli yanıt sistemi.o kadar mail attık ama geri bile dönüş yapmadılar hasar ile ilgili.05397399288
iPhone'umdan gönderildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder