5 Temmuz 2018 Perşembe

Türk Telekom şikayet

Merhabalar.
Türk Telekom müşteri hizmetleri çağrı merkezi tarafından Nisan 2018 itibarı ile aranıp onayım doğrultusunda, eski paketim olan "100 GB + 100 GB ek paket" ten kota sınırlaması olmayan "Full Limitsiz" pakete geçişim sağlandı.
Geçişten sonra eski paketime ilave aldığım 100 GB lik ek paketin iptali yapılmamış olup, iptal edilmediği ve faturama ek paket ücreti yansıtılmaya devam edileceği hakkında bana bilgi verilmemiş, Mayıs, Haziran, Temmuz ayları için faturama ilave 100 GB ek paket ücreti yansıtılmıştır. Yani TT bana kota sınırı olmayan paket satarken yanında da 100 GB ek kota satmaya devam etmiştir. Konu hakkında yaptığım itiraz ve ücret iadesi talebim de "ek paket iptaline dair bilgi verme zorunlulukları olmadığı" gerekçesiyle reddedilmiştir. 
konu hakkında ne gibi yasal başvuruda bulunabileceğime dair bilgi verebilirseniz sevinirim.
Saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder