21 Temmuz 2018 Cumartesi

Telefon tamiri

Merhabalar İyi Günler  benim telefonum 27 Mayıs 2018 tarihinde arızalandı ve aldığım her teknosaya götürdüm. Fakat orda bize 353 TL dediler ve bizde daha ucuz bir yere yaptırabiliriz diye başka telefonculara sormuştuk. Akrabamız olan bir telefoncuya gittik ve oradaki adam bize Teleservice denen yerin kendi servisi olduğunu ve oraya gönderebilecegimizi söyledi. Telefonumu gönderdim ve bize mesaj geldi 1 temmuz günü 312 lira yatırdık garanti bankasına. Telefonum 7 temmuz günü geri geldi para yatmamış dekont yok diye.  Biz geri gönderdik dekontla yani ödediğime dair fiş ile telefonu kutuya koyup gönderdik. Dün kargoda öğrendik ki açıklama kısmına telefonumun markasına artık hizmet veremiyorlarmış. Bize kimse söylemedi artık o markaya hizmet vermediklerini ve benim param hala onlarda gmail atıyorum arıyorum fakat cevap vermiyorlar aradığımız zaman zaten herhangi bir müşteri servisi çıkmıyor oradaki sabit bir kadın konuşuyor lütfen yardımcı olursanız sevinirim çok mağdurum götürdüğümüz yere gidiyoruz oradaki adam sadece bize yardım ettiğini onunla alakalı bir durum olmadığını söylüyor bir karışıklık oldu diyor fakat ne olduğunu kimse bilmiyor açıklamıyor yardım edip geri dönüş yaparsanız sevinirim Teleservice Maltepe/İstanbul  bayileri.                                                                              Sena Mızrak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder