31 Ağustos 2018 Cuma

Uçak biletimin istenen zamana düzenlenmesi

Şikayet edilen firma: Türk Hava Yolları

Şikayet edilen ürün: Çocuklarımın uçak biletleri

Şikayetin konusu:Ertelenmesini istediğim biletin açığa alınması, çocuklarımın biletlerinin ise aktif olmaması

Şikayet metni:8.8.2018 tarihinde 444 25 38 nolu telefonu arayıp 14.08.2018 tarihli uçak biletlerimi 27.08.2018 tarihine ertelemek istediğimi bildirdim. Gerekli işlemler yapıldıktan sonra biletimin ertelendiği bana söylendi. Fakat 27 Ağustos günü uçağa binmek için gittiğimde biletimin açığa alındığı çocuklarımın biletinin ise görünmediği tarafıma söylendi ve uçağa binemedim.Gerekli yerlere baş vurdum ama kuralların olduğu bir mail atıldı.bu cevaba da itiraz ettim fakat biletlerimin ve uçuş günümün bir an önce sağlanmasıyla ilgili bir dönüş henüz alamadım.31Ağustos günü itibariyle 5 gündür madur durumdayım. Aciliyetini de bildirmiş durumdayım. Benim hiç bir suçum olmamasına rağmen personel hatasından dokayı 5gündür evime ulaşamadığım için THY firmasından şikayetçiyim.
Kübra Beyribey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder