2 Ağustos 2018 Perşembe

TeknoSA Şikayet

Şikayet Edilen Firma: İstanbul, Esenyurt Marmara Park AVM – TeknoSA Mağazası

Şikayet Edilen Ürün: 
Cep telefonu

Şikayetin Konusu: 
Hatalı Ürün

Şikayet Metni: 
14.07.2018 Esenyurt Marmara Park Teknosa magazasindan Samsung A6 cep telefonu satin aldim. Telefonu kullanmaya basladigimda WhatsApp'tan 2 defa video gönderdikten sonra video göndermemeye basladi ve ekranda 'Kamera Hatasi' uyarisi belirdi. Bu uyari çiktiginda hiçbir sekilde telefondan video izlenemez durum ile karsi karsiya kaldim. YouTube'den video da açmak istenilse bile siyah ekran uyarisi beliriyordu ve ayni zamanda kendim de video çekemiyordum.

 

Telefonu aldigim magazaya geri götürdüm ve servise göndermemi istediler. 1800400026-8280201 Form No'lu KVK Teknik Servis'ten gelen cevap 'Genel bakim yapildi. Güncel yazilim yüklendi.Test ok. Yapilan testler sonucunda kamerada bir problem görülmedi.'

 

Telefonu teslim aldim fakat ayni problemler devam etmektedir. Üstelik suan video çekme tusu da aktif degil. Video çekmeme izin verilmiyor. WhatApp'tan yüklü olan video göndermek istedigimde ise 'Video islenemedi, lütfen daha sonra tekrar deneyin. Eger bu mesaji görürseniz telefonu tekrar baslatin' uyarisi görüldü.

Teknosa'yi aradigimda telefonu tekrar servise göndermemi istediler. Normal sartlarda bir yil içinde ayni sebepten dolayi 4 defa servise gönderildiginde telefonun para iadesi yapilabildigi söylendi.

 

Sonuç olarak yeni aldigim telefonumu 10 gün içinde 2 defa servise gönderip sonucunu beklemek istemiyorum. Sonuç itibari ile hatali bir ürün.

 

Konu ile ilgili desteginizi rica eder, para iademi talep ederim.

 

 

Turgay Çelik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder