Şikayet Edilen Firma: Ayşegül ETİK – İSTANBUL /MALTEPE
Şikayet Edilen Ürün: VESTEL VENUS 5070 AKILLI TELEFON
Şikayetin Konusu: TELEFONUMA ŞARJ GELMEMESİ (GARANTİ KAPSAMI İÇİNDE)
Şikayet Metni: Yaklaşık 2 sene önce aldığım akıllı telefonumda geçen sene arıza olduğu için Vestel servisine verdim. Garanti kapsamında olduğu için sorunsuz şekilde yaptırlar. Bu sene şarj bölgesinde sorun olduğunu söyledim. 1 hafta inceleme sonrası , darbe sonucu kullanıcı hatası ile oluşan hata şeklinde cevap verip ücretli hizmet kapsamında olduğumu söylediler. Düşme yada derbe olmadığını belirttim. Çünkü telefonumun kasasında herhangi bir sorun yok, telefonum dış kısmında silikon kap olduğunu belirttim. Bana delil resim gönderiler. Sadece bataryasında sorun olduğu resimlerde görülüyor. Ancak dış kabında sorun yok. Buna rağmen mağdur kalmamam adına işin hızlanması için hizmet bedelini kabul ettim. Ödemeyi eft ile gerçekleştirdim. 24 saat içinde telefonum bakımının yapılıp bana ulaştırılacağı söylendi. Ancak 48 saat sonra bana müşteri hizmetlerinden ulaşıldığında bana tamiratı gerçekleştiremediklerini daha farklı teknik arızalar çıktığını dolayısıyla bir öneride bulunacaklarını söylediler.. bakım yapmak yerine , 580 tl Nakit fark ile en üst model ile değirilebileceklerini söylediler. Benim telefonum garanti kapsamında henüz garantisi dolmadı. ben hem mağdur bırakıldım hemde bu ücretin nakit hemen ödenmesi konusunda ısrar etmeleri beni çok üzdü.. ilk olarak kullanıcı hatası denilip daha sonrasında tekrar değişim talep etmeleri beni tatmin etmedi. Teknik sorun giderileceği sırada teknik personelin cihazımın tekrardan düşürebileceği söz konusu olabilir diye düşünüyorum.yada böyle teknik bir arıza olup olmadığınıda bilemiyorum. Çünkü ilk etapta bana sadece şu arzıa denildi. Bakım onarım bedeli adı altında ödeme yaptırıldı bana. Bu firmadan şikayetçiyim.
Gereğinin yapılmasını arz ederim.
Saygılarımla;
Ayşegül ETİK
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder