2 Ağustos 2018 Perşembe

Fwd: Şikayet





Samsung Galaxy akıllı telefonumdan gönderildi.

-------- Orijinal mesaj --------
Başlangıç tarihi: selahattinceylan2525 <selahattinceylan2525@gmail.com>
Tarih: 30.07.2018 00:01 (GMT+03:00)
Alıcı: tuketicisikayetim.gonder@blogger.com
Konu: Şikayet

Şikayet edilen firma: sporayakkabi_marka İstanbul
Şikayet edilen ürün: Ayakkabı
Şikayetin konusu: farklı ayakkabı göndermeleri
Şikayet metni:16.07.2018 tarihinde Instagram sporayakkabi_marka sayfasından yaptığım alışverişte ayakkabı siparişi verdim 2 gün içinde kargo geldi fakat yanlış ayakkabı geldi bana gelen bu ayakkabı 20 liralık faturasız barkotsuz kutu da geldi ben bunu o hesaba bildjrdiğimde bana 2 gün içinde kapıda geri değişim göndericeklerini söylediler fakat 2 dolduğunda bu hesaba yine mesajlar attığımda bana mesaj dahi atmadılar mesajlarımı görüyorlar fakat cevap vermiyorlar bu siteden şikayetçiyim.
Beyzanur ceylan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder