10 Ağustos 2018 Cuma

şikayetim var - ilaçlama servisi

Şikayet Edilen Firma: Garanti İlaçlama-İstanbul
Şikayet Edilen Ürün: Pire ilaçlama

Şikayetin Konusu: 
Pire sorunum daha çok arttı

Şikayet Metni: 
08/07/2018 ve 15/07/2018 tarihlerinde Garanti İlaçlamaya evimi 2 kez ilaçlattım. Bana ilk ilaçlamanın 100 TL, sonra 80 TL ve hala bitmezse 3. İlaçlamayı ücretsiz yaptıklarını söylediler ve pire yumurtaları dahil tüm her şeyden kesin kurtulacağımın garantisi verildi. İlaçlamaları yaptıktan sonra hala bitmediğini gördüm ama az olduğu için henüz tesir etmemiş olabilir diye düşündüm. 2. İlaçlamadan sonra evimi kapatıp tatile gittim. Tatilden dönüp evime girdiğim anda bacaklarımda en az 20 ye yakın pire geldi. Önce ne olduğunu anlamadım ama canımı yaktılar. Evimin her yeri pire doluydu. Garanti ilaçlamayı aradım ve durumu anlattım. 3. İlaçlamayı da 80 TL den yönlendireceğini söyledi. Bana hem ücretsiz denildi hem de 2 kez ilaçlanmasına rağmen daha çok pire sorunum arttı. Ve telefonda konuştuğum beyefendi ilacımızın etkisini görmüşsünüz ki 3 hafta geçirmişsiniz diye yanıt verdi. Ben evde bile değildim. Bu nedenle şikâyetçiyim. En azından benim param boşa gitti başkaların ki gitmesin. 

 

Zuhal Arıkan

05351080122

 


Zuhal Arıkan
HR Assistant & Personnel Document Administrator
 
zuhal.arikan@bosphorusgaz.com
www.bosphorusgaz.com
 

İstinye Mah. Darüşşafaka Cad.
Seba Center No:45 Kat:4 Sarıyer
34460 İstanbul Türkiye

Tel :  +90 212 335 09 00
Fax :  +90 212 335 09 20
Gsm :  +90 535 108 01 22
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder