Şikayet Edilen Firma: Vivense Teknoloji Hizmetleri ve Ticaret AŞ - İstanbul
Şikayet Edilen Ürün: Yemek masası ve sandalye
Şikayetin Konusu: Hatalı masa ve sandalye
Şikayet Metni: 29-05-2018 tarihinde Vivense İstanbul Kartal şubesinden beğenerek Yoko yemek masası ve puffy sandalye almıştım. 27 Haziran-02 Temmuz arası teslim edilmesi gereken ürünler 7 Temmuz'da teslim edildi. Fakat masa'nın açma kapama mekanizması hatalıydı. Gövdesi ve ayakları ise farklı tonda olup gördüğümle alakası yoktu. Sandalyelerin kumaş rengi ise istediğim renk değildi ve potluk vardı. Sandalye ayakları ise başka renkte olup masa ile uyumsuzdu. Tüm bu şikayetleri bildirmemize rağmen bugün 7 Ağustos oldu hala bir çözüm yok. Satış sonrası destek sıfır. Çalışanları ile çözemediğimden dolayı sosyal medya üzerinden firma kurucularına ilettim ama hala çözüm yok.
Ebru Ç.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder