1 Ağustos 2018 Çarşamba

Tüketici Şikayeti

 

Şikayet Edilen Firma: TURKCELL

 

Şikayet Edilen Ürün: SUPERBOX

 

Şikayetin Konusu: Haksız Faturalandırma Ve Bayi Hatası Kaynaklı Mağduriyet

 

Şikayet Metni:  04/05/2018 tarihinde Sakarya'da başvuruda bulunduğum SUPERBOX internet hizmetlerinin bayi hatası,yanlışı sonucu adıma ait (2) adet data hattı açılmasından ötürü tarafıma haksız faturalandırma ve 20/07/18 tarihin'den itibaren faturasını ödediğim internet ve telefon hatlarımın tamamı ile kapatılmış olup haksız bir mağduriyet ve çözüme kavuşturamadıklarının bilgisini beyan etmek istedim.Müşteri hizmetlerinin ve TURKCELL çözüm biriminin hiçbir şekilde beni mağdur ettiklerinin ve yardımcı olmadıklarının altını çizmek istiyorum. Bu Firmadan Şikayetçiyim.

 

 

Berkay E.

 

Windows 10 için Posta ile gönderildi

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder