4 Ağustos 2018 Cumartesi

Şikayet Bildirimi 3

 
Şikayet Edilen Firma: Bauhaus

 Şikayet Edilen Ürün: Tavan Vantilatörü

 Şikayetin Konusu: Bauhaus geçersiz iade koduyla müşteriyi oyalamakta...

 Şikayet Metni: 
Geçen hafta tavan vantilatörünü internet üzerinden sipariş verdik. Tam 5 gün sonra geldi ama hasarlı ürün yollamışlar. Değişim istedik. İade gönderi kodu yolladılar. Ama bu sefer de kod geçerli değil. Ürün Kargoda kaldı. Müşteri Hizmetleri biz yetkili değiliz diyor, Kargo biz bir şey yapamayız diyor. Olan biz müşteriye oldu, 40 derece Antalya sıcağında. Bauhaus sanki müşterileriyle dalga geçmekte. Sanırım amaçları sayılı günü bir şekilde eritip iade hakkımızı yok etmek.Cem A.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder