19 Ağustos 2018 Pazar

THY ŞİKAYET



 

Şikayet Edilen Firma: Türk Hava Yolları

Şikayet Edilen Ürün: 
Uçuş hakkımızın kuralsız olarak elimizden alınması

Şikayetin Konusu: 
Uçaktan atılma

 

17.08.2018 TK 2470 sefer sayılı Türk Hava Yolları İstanbul Atatürk Havalimanı-Adana Şakirpaşa Havalimanı uçağı yolcusu idik. Uçuş saatinde çok önce alanda olmamamıza karşın uçuşumuz engellemiştir.

Bagajın indirilmesi için ve bayram olması sebebi ile uçağın kalkışı bekletilmiş   ,ancak tüm ısrarlarımıza rağmen 110 nolu kapıdaki THY personeli bayan kapıyı yüzümüze kapatmıştır. Açması için ricada bulunmamıza rağmen bir takım hakaret vari sözler sarfettikten sonra tüm ısrarlarımıza rağmen geçen süreyi de dikkate almamıştır. THY 'nin vazgeçilmez kuralı İsim ile anons(Sayın Naciye Nihan Erden bu sizin için yapılan son çağrıdır) dahi yapılmamıştır. Bilet check-in yapılan alana yönlendirilmiştir. Görevli arkadaşla bagaj yönlendirmesi yapmış, yaklaşık 45 dakika bagajın bize teslim edilmesini bekledik. Oysaki Kapıyı açmak 1 dakika idi. Koltuk 25 E ve 15 D seyahat edecek idik. Biletlerin başka sahışlara satıldığını öğrendik. Başka bir THY personeli, biletlerin satılmadığını 2 kişiye bir ekmek satılamacağı açıklayarak yalan beyanda bulundu. Bu olay açıkça komploya kurban edildiğimizi göstermektedir.

THY kuralının gidişin iptal olması sonrasında dönüşün de bedelsiz iptal edildiği bilgisini aldık. Açıklama olarak, "Adana'ya gelmemiş isesiniz, dönmenize olanaksızdır." yapılmıştır. Adana'ya   17.08.2018 TK 2470 sefer sayılı Türk Hava Yolları uçuşundan başka gelme olanağı yokmuş gibi davranılmaktadır.  Sürekli aranmamız istenmiş, biletin durumunu güncellememiz için talep etmemiz söylenmiştir.

THY yolculara hizmet vermeden paralarını alma cihetine giden bu kurum olarak görülmemesine yol açabilecektir.

Kısaca yukarı da anlatmaya çalıştığım olay ayni ile vakidir. İlgili kurumda m şikayetçiyim ve gerekli işlemin yapılmasında yardımlarınızı rica derim


NACİYE NİHAN ERDEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder