Şikatet edilen firma :D smart
Şikayet edilen Ürun : yalin internet
Şikayetin Konusu : Hiz problemi ve obone iptal talabi
IP Adresiniz
94.122.59.110
Merhaba İsmımOnur ALTUN ÜniversiteÖgrencısıyım Aynı zamanda Kayak egitmenligi yapmaktayım 13.06.2018 tarıhınde Oturdugum eve internet aboneligi baglattim bana soylenen sartlarda alicagim internet 10.00mbps ve AKK yok seklınde idi ve bu durum ilkhafta normal bır sekılde ılerlıyordu takı hizım ondan sonrakı gunlerde eb fazla 3.54 mbps olana kadarsureklı musterı hızmetlerını arayıp duzenlmelerını soyledım hicc bırduzenleme olmadı gun gectıkce yapılan arıza kayıtları sonucu hic bir verim alamaz halegeldim takı 07.08.2018 gunune kadar sureklı oyalamalar ve yalan yanliş bahaneler sunarak bu gune kadar beklettıler artık musterı hızmetlerını aramaktan sorunumun giderilmesine yonelık bunalım yasadıgım ıcın abonelik ıslemlerını sonlandırmak ıstedım utanmadan sımdı bana ise abonelık ıptal dusumunda 900 tl lık bırcaymaucretı yansıyacagından bahsedimektedir 2aya yakın bır suredır abone oldugum ınternetı kullanamadıgım yetmezmıs gıbı faturalarını odedım ilk ay bana gelen fatura 105 lr normal gelmesi gereken fatura ise 61 tl idi sizlerden rıcam yardımlarınızı bekliyorum sizlereguvenmekten baska carem yok evimdeki bılgısayarımda aldıgım sonuclarıda belge olarak gondericemhem ikı ay benı madur ettıler efendım hemdecıkarsan o kadar parayı verırsın dıyorlar . Sizlerden baska kimden yardım bekleye bilirim ki siz degerlidevletbuyuklerım yardımcı olamayacakmı bana
Şikatet edilen firma:D smart
Şikayet edilen Ürun : yalin internet
Şikayetin Konusu : Hiz problemi ve obone iptal talabi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder