7 Ağustos 2018 Salı

İnternet Aboneligi İptal


Şikatet edilen firma   :D smart

Şikayet edilen Ürun   :  yalin internet

Şikayetin Konusu       : Hiz problemi ve obone  iptal talabi

IP Adresiniz
94.122.59.110


Merhaba İsmımOnur ALTUN ÜniversiteÖgrencısıyım Aynı zamanda Kayak egitmenligi yapmaktayım 13.06.2018 tarıhınde Oturdugum eve internet aboneligi baglattim bana soylenen sartlarda alicagim internet 10.00mbps  ve AKK yok seklınde idi ve bu durum ilkhafta normal bır sekılde ılerlıyordu takı hizım ondan sonrakı gunlerde eb fazla 3.54 mbps olana kadarsureklı musterı hızmetlerını arayıp duzenlmelerını soyledım  hicc bırduzenleme olmadı gun gectıkce yapılan arıza kayıtları sonucu hic bir verim alamaz halegeldim takı 07.08.2018 gunune kadar sureklı oyalamalar ve  yalan yanliş bahaneler sunarak bu gune kadar beklettıler artık musterı hızmetlerını aramaktan sorunumun giderilmesine yonelık bunalım yasadıgım ıcın  abonelik ıslemlerını sonlandırmak ıstedım utanmadan  sımdı bana ise abonelık ıptal dusumunda 900 tl lık bırcaymaucretı yansıyacagından bahsedimektedir  2aya yakın bır suredır abone oldugum ınternetı kullanamadıgım yetmezmıs gıbı faturalarını odedım ilk ay bana gelen fatura 105 lr  normal gelmesi gereken fatura ise 61 tl idi sizlerden rıcam yardımlarınızı bekliyorum sizlereguvenmekten baska carem yok evimdeki bılgısayarımda aldıgım sonuclarıda belge olarak gondericemhem ikı ay benı madur ettıler efendım hemdecıkarsan o kadar parayı verırsın dıyorlar . Sizlerden baska kimden yardım bekleye bilirim ki siz degerlidevletbuyuklerım yardımcı olamayacakmı bana 

Şikatet edilen firma:D smart

Şikayet edilen Ürun :  yalin internet

Şikayetin Konusu : Hiz problemi ve obone  iptal talabi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder