1 Ağustos 2018 Çarşamba

Fwd: Markapark Firmasından şikayetçiyim !



Merhaba, 
Geçenlerde oluşturduğum şikayetime rağmen(alt taraftaki ileti) 06.07.2018 tarihinde, 35068 sipariş numaralı, Toms Kadın Espadril ayakkabının, talep oluşturduğum halde iadesi hala yapılmadı. 
Üstelik ücreti kredi kartımdan taksit taksit çekilmeye devam ediyor. 
Paramı iade etmiyorlar. 
Kartıma paramın geri ödenmesini istiyorum. 
Alışveriş sitesi olarak müşteriyi gerçekten çok zor durumda bırakıyorlar. 
Lütfen gereğinin yapılmasını rica ediyorum. 

Merve. 


İleti başlangıcı:

Kimden: mavisimerve@hotmail.com
Tarih: 18 Temmuz 2018 11:54:57 GMT+3
Kime: tuketicisikayetim.gonder@blogger.com, musterihizmetleri@markapark.com
Bilgi: musterihizmetleri@markapark.com
Konu: Markapark Firmasından şikayetçiyim !

Merhaba.
Markapark'tan 25.06.2018 tarihinde sipariş verdiğim günlük ayakkabı siparişimin bedeni uymadı ve 03.07.2018 tarihinde iade talebi oluşturarak geri gönderdim. Ayrıca ayakkabı daha önceden giyilmiş gibiydi. Ayakkabı kutusunun üzerine hatta birşeyler dökülmüştü ve bunu iade talebi oluştururken de firmaya bildirdim ! Teşhir ürünü göndermişler resmen !
Sonrasında 06.07.2018 tarihinde 38.5 numara istediğim bir ayakkabıyı 38 numara gönderdikleri için ayakkabıyı giyemedim. Ve 12.07.2018 tarihinde aide talebimle birlikte geri gönderdim. Fakat hiç bir şekilde bilgi alamadım.
Web sitelerinde müşteri hizmetleri için paylaştıkları 0850 532 37 36 numarasını 4 defa aradım her birinde en az 15 dk bekledim, kimse telefonu açmadı.
Param iade edilmedi. Bu sefer www.sikayetvar.com dan şikayet oluşturdum. Ki Markapark ile ilgili bir sürü şikayet var.
Şikayetimi oluşturduktan sonra akşamında 0212 274 24 14 numaradan Markapark adına arandım. Tek bir iademin olduğunu söylediler iade edeceklerini söylediler. 2 ayakkabımın da para iadesinin yapılmasını istediğimi söyledim, onayladılar. İstersem bu numaradan onlara ulaşabileceğim bilgisini verdiler.
Numarayı arıyorum benim numaramı engellemişler o nedenle sürekli meşgule düşüyor. Başka telefon numarasından aradığımda ise çalıyor ve tabiki açan kimse yok !
1 ayakkabım iade edildi diye görünüyor fakat hesabıma parası yatmadı !
Öteki iadem ise kargoya verildi diye gözüküyor !!
Sadece iki ürününde para iadesinin yapılmasını istiyorum.
Mark Park firmasından şikayetçiyim. Şikayetimi ciddiye alıp, gerekeni yaparsanız memnun olurum.
Müşterinin numarasını engellemeleri, bilgi vermemeleri ve para iadesini yapmamaları çok rahatsız edici.

Merve.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder