31 Temmuz 2012 Salı
Turkcell Minik Paket Şikayeti
22.06.2012 'de 5 yıldır kullandığım Avea hattımı Turkcell'e Mersin Marina şubesinde 500 dk her yöne (vergiler dahil 21 TL) olan minik pakete taşıdım. Ve bu işlemi eşimin ( Fadime A. ) hattına da aynen yaptık.
İlgili arkadaşa da net olarak hem süre hem dk bilgilerini eşimle birlikte sorduk. Turkcell'e geçtikten yaklaşık bir hafta sonra sürelerimiz bitmek üzere idi. Eşim müşteri hizmetlerini aradı ve tarife bilgilerimizi teyit ettirdik bize söylenen minik paket kullandığımız ve süremizin 500 dk olduğu idi.
Taki 20.07.2012 tarihinde 2.fatura dönemine girip sürelerimizin yenilenmesine kadar. 20 Temmuz'da "kalan" yazıp 2222 ye mesajı gönderince gördük ki bizim mini paketimiz 200 dk idi.
Tekrar müşteri hizmetlerini aradık, ilgili kişi,mini paket süremizin 500dk olduğu fakat AKTİVE edilmediği için 200 dk olduğunu, aktive etmek istediğimizi söylediğimizde ise 17.07.2012 tarihinden itibaren minik paket ücretinin 26 TL olduğu, 21 TL den olamayacağı söylendi. Şimdi biz bu durumda hem 1 ay 300 er dk eksik konuşmuş olduk hemde bize söz verilen 21 TL ücretle konuşamadık. Ve biz bu ay da minik paketin 300 dakikasını alamadık. Yani bize verilen süre yine 200 dk. Mersin Marina Turkcell merkezine gidip durumu anlattık, ilgilenen arkadaş aktive işinde kendilerinin hataları olmadığını otomatik olarak 500 dk yüklenmesi gerektiğini söyledi, sorunumuzla ilgilendiler ama merkezden cevap alamadık. Yani aktivasyon işi müşterinin yapacağı bir işlem değil, hattı aldığımızda otomatik aktive edildiğini dolayısıyla aktivasyonda merkezin hatası olduğunu söylediler. Turkcell müşteri hizmetleri ise bu durumumuzla ilgilenmedi ve bize dayatılan 26 TL ücretle ancak minik paketi kullanabileceğimizi söylediler.
Sonuç olarak ben ve eşim Turkcell'den geçen aydan kalan 300'er dakikamızı ve aylık fatura tutarının 21 TL den ücretlendirildiği 500 dakikalık MİNİK PAKET hakkımızı istiyoruz.
Saygılarımla
Muzaffer A.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder