28 Temmuz 2012 Cumartesi

Metro Gross Market bonus kampanyası şikayeti


Bizim bildiğimiz Metro bireysel müşterilerden çok kurumsal kesime yönelik bir işletmedir. Bunu da giriş çıkışlarında alışveriş biçiminde kasasın da internet sitesinde sürekli vurgular. Biz Metro'dan sürekli alışveriş yapan kurumsal bir müşterisiyiz. Bir gün Metro'da televizyon bölümünde bir led tv gördük, beğendik. Kenarında da gayet dikkat çekici bir biçimde +250 TL BONUS yazıyordu. Reyon görevlisi de Bonus kartla satın alınırsa +250 TL puan yüklemesi yapılacağını söyledi. Biz de satın aldık. Bonus kartla. Sonra kartımıza söyledikleri tarihler arasında puan yüklenmeyince biz de araştırmaya koyulduk. Bize alışverişin şirket kartı olan bir Bonus kartla yapıldığı için puanın yüklenmediği söylendi. Bu alışverişi yaparken ne reyon, ne de kasa görevlisi bizi bununla ilgili uyarmadı. Kasada da özellikle söyledik 250 TL puan verdiği için aldığımızı. Mağaza müdürleriyle veya şikayet halkla ilişkiler sorumlulularıyla geri dönüşlerin çok çok geç olduğu bir süreci size kısa olarak yazdım.



Tüm bunları yaşamamız puanın yüklenmediğini öğrenmemiz günler sürdü. Telefon konuşmaları vesaire. Mağazada yetkili Yunus Topal ile de görüştük. Kendisi bile şirket kartıyla alınmış olduğu için puanın yüklenmediğini bilmiyordu, sonradan onlara bankadan cevap gelince öğrendi. Halkla ilişkilerdeki insanlar da öyle yani. Yapılan kampanyadan mağazadaki kimsenin haberi yok. Ayrıca METRO'da tabi ki şirket kartlarımızı kullanıyoruz. Bize "Efendim broşürde en arkada minik beyaz yazılarla bu belirtilir" şeklinde açıklama yapıldı. "Biz katalogdan değil, reyonda görüp aldık" deyince de, reyonda ortak bir yerlerde mutlaka bu yazılıyormuş şirket kartlarının kampanyaya dahil olmadığı. Ben senelerdir Metro'ya giderim, böyle bir uyarı görmedim.


Nitekim yapılan hiçbir görüşme sonuçlanmadı ve puan da yüklenmedi. Metro eğer böyle bir kampanya yapıyorsa bunu duyururken yanıltıcı olmamalı ki; müşterisi mağdur olmasın. Metro'ya olan güvenimiz inanılmaz ölçüde sarsıldı ve soğuduk. Kantinlerimize, evimize alışveriş yapıyorduk ama artık düşünmüyoruz. Kazıklanmış gibi hissettik. Hiç etik olmayan ve Metro'ya yakışmayan bir davranış.
  
Yasemin Sesli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder