10 gün önce Koçtaş'tan aldığımız 450 TL değerindeki klozet kapağı bozuldu. Akıllı kapak olarak satılan vitra kapak çalışmıyor ve yetkili servis garantisinde olan bir ürün için 45 TL servis ücreti talep ediliyor. Kesinlikle vitra firmasından şikayetçiyim, müşterilerini mağdur ediyor.
Merhaba Duygu Hanım, Ben de evimin tüm ürünlerini Vitra'dan aldım ve kapakla ilgili ben de ciddi sorun yaşadım. Klozet kapağı kapandığında sola doğru eğim yapıyor ve klozet tam kapanmamış oluyor. İki kez servis geldi ilkinde vidalarla uğraştılar ve düzelttik dediler ancak 10 gün geçmeden aynı sorun yineledi. Servisi ikinci kez çağırdığımızda ise bize kullanım hatası olduğunu söylediler.!!!! Bizden servis ücreti talep etmeleri gerektiğini ama ( iyilik yaparcasına ) almayacaklarını söyleyerek gittiler. Baktık çözüm olmuyor biz de başka bir vitra bayisinden yeni kapak alarak taktırdık. Bir de baktık ki çıkan kapağın alt kısmın da kırık bir parça var.Ama yoğun çalışan insanlar olarak daha fazla ilgilenemedik. Yaklaşık 6-7 aydır sorun yoktu ama sorun 20 gün kadar önce yine başladı. Eşim çok sinirli bu kez gerekirse senelik iznimden bir günü ayıracağım ve Vitra'nın Bölge Müdürünü eve davet ederek ona göstereceğim diyor belki bu yaşımıza rağmen klozet kullanımını ondan öğrenebiliriz :))) Anlayacağınız ilk mağdur siz değilsiniz. Sevgili Vitra yetkilileri umarım bu yazıları okurlar...
Merhaba Duygu Hanım,
YanıtlaSilBen de evimin tüm ürünlerini Vitra'dan aldım ve kapakla ilgili ben de ciddi sorun yaşadım. Klozet kapağı kapandığında sola doğru eğim yapıyor ve klozet tam kapanmamış oluyor. İki kez servis geldi ilkinde vidalarla uğraştılar ve düzelttik dediler ancak 10 gün geçmeden aynı sorun yineledi. Servisi ikinci kez çağırdığımızda ise bize kullanım hatası olduğunu söylediler.!!!! Bizden servis ücreti talep etmeleri gerektiğini ama ( iyilik yaparcasına ) almayacaklarını söyleyerek gittiler. Baktık çözüm olmuyor biz de başka bir vitra bayisinden yeni kapak alarak taktırdık. Bir de baktık ki çıkan kapağın alt kısmın da kırık bir parça var.Ama yoğun çalışan insanlar olarak daha fazla ilgilenemedik. Yaklaşık 6-7 aydır sorun yoktu ama sorun 20 gün kadar önce yine başladı. Eşim çok sinirli bu kez gerekirse senelik iznimden bir günü ayıracağım ve Vitra'nın Bölge Müdürünü eve davet ederek ona göstereceğim diyor belki bu yaşımıza rağmen klozet kullanımını ondan öğrenebiliriz :))) Anlayacağınız ilk mağdur siz değilsiniz. Sevgili Vitra yetkilileri umarım bu yazıları okurlar...
tüketici hakları dıye bırsey varverın ulusalıdabasınıda cagırın deyın cözerler
YanıtlaSil