28 Ağustos 2012 Salı

SunExpress personeli şikayeti


17/08/2012 22.35 İstanbul (saw) İzmir seferini yapacak XQ 9265 sefer sayılı Sun Express havayolları uçağına binmek üzere havaalanına geldiğimde görevlinin yönlendirmesi ile girmiş olduğum sırada yaklaşık havaalanına 1 saat önce gelmeme rağmen 35 dakika bekledim. Kalabalık nedeniyle sıra bana geldiğinde "yanlışlık olduğu ve yanlış sırada olduğum için doğru sıraya hemen gidersem uçak için check-in yapılabileceğini" söyleyen personeli dinledim ve koşarak personelin söylediği sıraya girdim. Bu sıraya girdiğimde önümde kimse yoktu ve bir erkek görevli saatin geçtiğini, uçağın kalkmasına 30 dakika olduğu için son check-in saatinin dolduğunu ve uçağa alınamayacağımı söylediler. Çevremde bu şekilde 9 kişi vardı ve kendisine yanlış yönlendirme sonucu yanlış sırada olduğumu belirtmem üzerine, "o benim sorunum değil, doğru sıraya girseymişsiniz" şeklinde bir uyarı aldım. Yetkili bayanla görüşmemde de aynı şekilde umursamaz tavırlar vardı, "benim sorunum değil, o sizin sorununuz" dendi ve ilgili kişiye inanın adeta yalvardık.


Ben tatil amaçlı değil, hastalık için gittiğimi anlattım. Fakat uçağa göz göre göre alınmadık. Verdiğim ücret 191,99 TL idi ve "gidin ek seferden 01.15 için bilet alın" diye yönlendirildik. Bizimle bu kadar ilgisiz olmaları üstüne 259 TL vererek tekrar yeni bilet verildi. Çevrede o bayan dışında hiç bir yetkili yoktu. Üstüne üstlük ilgili bayan "gidin polise şikayet edin" dedi. 1000 TL maaş alıyorum ve bileti mecburen aldım. Bayanın yanına daha sonra gidip konuşmaya çalıştığımda, kaçmaya çalıştı. İsmini vermek istemedi yaka kartından Selin ASA isimli kişi olduğunu gördüm. Diğer bayan da "ben o saatte görevli değildim, ben geçici burdaydım" dedi. Ben de banka çalışanıyım. Müşteri memnuniyeti ne demek çok iyi biliyorum. Fazladan verdiğim para ve gördüğüm muamele cabası. Sonrasında bu kişi geldi, benim ismimi aldı. "Ne oldu, uçağa mı almayacaksınız?" dediğim. "Öyle bir yetkimiz olsa evet ama ne yazık ki yok" dedi. Ben bu kişiden ve SunExpress'in ek seferini doldurma çabası için yaptığı bu terbiyesizliğin peşini bırakmayacağım.

Benden alınan ücret haksızlıktı ve personelin aşağılamalarına, dalga geçmelerine bile maruz kaldım. Orada İzmir uçağına 9 kişi binemedi. Samsun uçağına da binemeyen 2 kişi vardı. Bayramda yapılmaması gereken bir terbiyesizlikti. Ben hastam olduğu için gitmek zorundaydım ve hastam bayramda vefat etti. Bunun vebalini acaba o personel taşıyabilecek miydi, yetişemeseydim ben? SunExpess'in benden haksız bir şekilde aldığı 259 TL'nin geri iadesini istiyorum. İade etmeyecek olurlarsa tüketici mahkemesine başvuracağım.

Not:
Personelin dalga geçer gibi bizim uçağa alınmamamız karşısındaki tavrından, gidin polise şikayet edin demesinden ve çevresindeki personelin de aynı tavırla doğru sıraya girseydniz bizim sorunumuz değil deyişinden de şikayetçiyim. Ben bankacıyım ve bu yaşadığım olayı her müşterimle paylaşacağım. Ayrıca ilgili personel benim adımı aldı, gelen şikayet olunca hatırlamak içinmiş. Ben "ama uçağa almayacak mısınız?" dediğimde "öyle bir yetkimiz olsa yapardım ama yok" diye cevap verildi bana. Böyle personel ile böyle mantıkla bir yere gidemez SunExpress. Belki ben bir müşteriyim ama kötü reklam gibisi yoktur.

Fatma Yaprak Ö.



Şikayetinizi aşağıdaki bağlantıdan yapabilirsiniz.

SİVİL HAVACILIK GENEL MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİ EDİNME BİRİMİ

http://web.shgm.gov.tr/sektorel.php?page=bilgiEdinme

İlgili Bağlantılar:
SunExpress rötar şikayeti
SunExpress'ten 24 saatlik rötar
SunExpress Şikayeti




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder