3 Ağustos 2012 Cuma

Birkenstock terlik şikayeti


Merhaba,
Benim yaşadığım sorunu başkaları da yaşayabilir diye sizinle paylaşmak istiyorum. Hassasiyet ve ilginiz için çok teşekkür ederim.


5 Temmuz günü Buyaka Markapark mağazasından 9 yaşındaki kızıma Birkenstock terlik aldım, 3-4 giyişten sonra terliğin mantarı kalktı ve 15 temmuzda mağazaya terliği geri götürdüm. Bize 20 gün içinde cevap verebileceklerini söylediler ve 1 Ağustos 2012 tarihinde mağazadan beni aradılar. Kullanım hatası olduğunu, ürün değişimi yapamayacaklarını, ancak istersem tamir yaptırabileceklerini belirttiler. Aynı cevabı Birkenstock Türkiye'nin müşteri şikayet biriminden de aldım. Ayrıca, ürünün kullanım kılavuzunun olduğunu, ürünün ıslanmaması gerektiğini belirttiler.



Ben bir müşteri olarak anlamakta gerçekten güçlük çekiyorum. Şu an tatildeyim ve insanlar bu markanın terlikleri ile sürekli havuz ve denizdeler ve bir şikayetleri yok. Ayrıca bunu giyen bir çocuk ve siz izah etseniz de (benim kızım bir defa sulanan bahçede dolanmış) ıslatabiliyor çünkü yazlık bir ürün.


Böyle bir markanın bana 16 gün sonra böyle bir cevapla dönmesi müşteri memnuniyeti konusunda ne kadar duyarlı ve hassas olduklarını gösteriyor!!! Ben başka yollardan da hakkımı arayacağım. Ben bir tüketici olarak ilk defa bu şekilde bir cevap ile karşılaşıyorum ve hala şaşkınım.


Saygılarımla,
Güler Keskin T.

1 yorum:

  1. alınca iyi ...bir sorun çıkınca suratına bakmazlar tüm firmalar hemen hemen aynı tepkiyi veriyor

    YanıtlaSil