3 Ağustos 2012 Cuma

Turkcell facebook paketi şikayeti

Turkcell şikayet20/07/2012 tarihinde Turkcell müşteri hizmetlerini arayıp aylık 3 TL karşılığında Facebook-Twitter paketini aldım. Fakat "Gün içinde 2 GB sınırını geçtiniz, 15 TL ile ücretlendirme yapılacaktır" yazan sms attılar. Turkcell sitesinden şikayet yazdım, önce arayan bir bayan twitter hesabının kampanyaya dahil olmadığını iletti. Ben de bu şekilde bilgilendirme yapıldığı konuşmayı, dinlemeleri ilettim. 4 gün kimse aramadı, tekrar şikayet yazdım. Daha sonra arayan bir çalışan Samsung telefon kullandığımı, bu telefonların akıllı telefon olduğunu ve internet paketim olmasa dahi internete girdiğini, güncelleme yaptığını iletti.


Ben telefon menüsünden internete veya web kısmına tıklamasam nasıl internete girebilir ki? Bu kadar saçma bir cümle olabilir mi? Hattım faturasız olsaydı ve hattımda yüklü TL olmasaydı nasıl girecekti? Resmen faturalı hat sahibiyim diye enayi yerine koydular. Ben 40 TL ödeme yapmam gerekirken, 68 TL ücret ödedim. İlk gelen smste 15 TL ücretlendirme yapılacağı belirtilmesine rağmen 28 TL ek ücret alındı. Bu konuda oldukça rahatsız oldum ve Turkcell'den şikayetçiyim. Boş yere para ödedim. Turkcell'e hiç bir güvenim kalmadı!


Gamze K.

1 yorum:

  1. Turkcell facebook paketi söylemi altında kişilerin parasını çalmakta ve izinsiz almakta! Sınırsız söylemi yalanını altında tl çekmesini çok iyi yapıyor!

    YanıtlaSil