11 Ağustos 2012 Cumartesi

Aras Kargo şikayeti


Aras Kargo ile kargo gönderme sürecim.
Belçika'ya gelecek arkadaşımın getirmesi için, içinde bazı evraklarım ve elbiselerin olduğu yaklaşık 6 kg lık bir kargoyu Mardin'den Bodrum'a göndermem gerekiyordu. Kargoyu göndermeden önce şubeye kargomun kaç günde oraya ulaşacağını sordurdum. 2 gün içinde varır dediler. Arkadaşıma ulaşması için 3 günüm vardı. Ben de onların sözüne binaen kargomu kardeşime gönderttim. O arkadaşlarıma yetişemedi maaalesef kargo. Ondan sonra yine Bodrum'dan buraya gelecek başka birisinin adresini verdim. Onlar da diğerlerinden 5 gün sonra buraya gelecekti. Kargo şubesi ve müşteri ilişkileri ile birkaç telefon görüşmesi yaptım ama Türkiye o kadar büyük, adresler o kadar ulaşılmaz ki, 2 günde gitmesi gereken kargo bugün 7. gününde hala ulaşmış değil. Gönderici şube ile yaptığım görüşmeler, müşteri ilişkileri ile yaptığım görüşmelerin hiç bir faydasını göremedim. Sizlere tavsiyem kargonuzu gönderdikten sonra bir hafta boyunca -belki daha da fazla olacak- stresten perişan olmak istiyorsanız, iyi bir telefon faturası ödemek istiyorsanız kesinlikle Aras Kargoyu tercih edin.

Sabahattin Sümer

1 yorum:

  1. Şunu unutmayın! kargonuzu kesinlikle karşı ödeme olarak tanımlayın. Yani alıcı ödesin. Çünkü gönderen öderse teslimat apartman kapısına kadar yapılıyor. Daireye çıkarılmıyor. Parayı alıcı öder seçeneği ile kargonuzu yollarsanız tıpış tıpış kaçıncı katta olursanız olun parayı almak için kargoyu o kata çıkarıyorlar. Kargoyu geri göndermiyorlar.Çünkü zarara uğrayacaklarını biliyorlar.

    Benim başıma da böyle bir olay geldi. Parayı gönderen ödedi. Kargoyu apartman kapısına kadar getirdiler. Daireye çıkarmadılar. Türlü Türlü bahaneler sundular. Fakat kargo yollamaya kalktığımda daireme kadar çıkıp kargoyu almasını biliyorlar. Siz siz olun kesinlikle kargoyu alıcı ödesin. Yoksa benim yaşadığımı yaşarsınız. Aras kargo ile de çalışmayın diyorum başka birşey de demiyorum.

    YanıtlaSil