29.04.2012 tarihinde Ümraniye Media Markt’den Samsung marka Led TV aldım. TV yanında Dijitürk’ün 12 aylık giriş paketi de kanalları daha net Full HD kalitesinde izleyebilmem için tarafıma satıldı. Müşteri temsilcisi tarafından sadece digiturke ait bir broşür elime verilerek MMK paketi kurulumu için broşürün üzerinde yazılı telefonun aranılması gerektiği söylenildi. Bunun dışında başka bir açıklama yapılmadan evraklar ile birlikte aldığım ürünlerin parasını ödeyerek Media Marktan ayrıldım. Eş zamanlı TV kurulumu ve digiturk kurulumu yapılmasını istediğimden her iki servisi aradım. Dijitürk’e paketi Media Markt’tan satın aldığımı söylediğimde, bir şifresinin olması gerektiği söylendi ki o dakikaya kadar şifrenin tarafıma telaffuz dahi edilmediğinden eminim.
Media Markt’a geri dönüş yaparak Dijitürk’ün benden şifre istediğini söyledim. Konuyu inceleyip tarafıma dönüş yapacaklarını söylediler ve dönüş yaptılar, kamera görüntülerini incelediklerini şifrenin bana teslim edildiği iddia edilerek, yapabilecek hiçbir şey olmadığı söylendi.
Media Markt’le yaptığım telefon görüşmelerinde, digiturk paketini satın aldığım halde bu hizmetten yararlanamamamın imkansız olduğunu söyledim. Bu konu ile ilgili istersem Dijitürkü arayıp şifre istememi söylediler, Digiturkü aradım, size Media Markt şifre versin dediler. İki kurum topu birbirine atarken, ürünleri alırken şifreye ilişkin hiçbir açıklama tarafıma yapılmadan diğer evraklar ile birlikte tarafıma hasbelkader bir şifre zarfı verildi ise de ve ben bu şifreyi hiç farkında olmadan kaybetmiş isem, bu satın aldığım üründen yararlanamam anlamına gelmez.Israrla şifreyi kaybettiğim ve yapabilecek hiçbir şeylerinin olmadığı söyleniyor. Çözümün bu olamayacağı düşüncesiyle sorunumu aktarmak istedim.
Ben bir ürün almışım, eğer bu ürün ile ilgili elimde bedelini ödediğime dair faturam var ise ve şifresi olmadığından dolayı ürünün kullanımından yararlanamıyorsam, ya ürün iptal edilmeli ya da tarafıma yeniden şifre üretilmelidir.Bu kadar basit bir çözümü üretmekte zorlanan , satış öncesi ısrarcı davranan ancak satış sonrası hizmet konusunda tüketici haklarını hiçe sayan bu kurumdan şikayetçiyim.
Faturasını ödediğim ancak şifresi elimde olmadığı için kurulumunu yaptıramadığım ürünün fatura bedeli hem digiturkün hemde media marktın kasasına güzelce paylaştırırken, benim mağduriyetimin giderilmesi konusunda her iki kurumda çözüm üretmemeye devam etmektedir.Bedelini ödediğim bir ürünün faturasını ibraz ediyorsam ve hala evimin hiçbir köşesinde evimde kurulmuş bir dijitürk yayının olmadığını da ispat ediyorsam Media Markt’ınşifre verilmesi konusunda Digiturk ile birlikte sorunu çözmesini istiyorum.
Fiş No: 29.04.2012- Seri:U Sıra No: 382397
Canan Özdener
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder