20 Haziran 2018 Çarşamba

AYIPLI SATILAN MOUSE



Şikayet Edilen Firma: ERSAM BİLGİSAYAR - İSTANBUL

Şikayet Edilen Ürün: VEİB KABLOSUZ MOUSE

Şikayetin Konusu: ÜRÜN PİLİNİN ERKEN BİTMESİ VE MOUSE SOL TUŞU TUTUKLUK YAPMASI MOUSE

Şikayet Metni: 09.06.2018 Tarihin'de Zeytinburnu/İstanbul ERSAM BİLGİSAYAR firmasından bir adet mouse almıştım. Mouse bozuk olduğu için geri iade edip veib marka kablosuz mouse aldım. 19.06.2018 Tarihinde mouse arza vermeye başladı ve ilk olarak telefon ile aradım telefonda getir lan 1 ay kulanacam birşey olmıyacak 50 kuruşluk pil kulanırsan tabi öyle olur duracell marka pil kulanmalısın dendi. Bende zaten duracell pil kulandığımı söylediğimde getir lan dedi o zaman. Bende dükana getirdiğimde bunun pileri nerde oğlum diyerek beni azarladı yaklaşık içerdeki müşteri sayısı 6 7 kişi idi ve Mouse garantiye yolıyacağını söyledi ama bana pek inandırıcı gelmediği için takip numarasını arayıp bildirmesini yada firma numarasını söylemesini istedim ve nerden bileyim firma numarasını dendi bende o zaman nasıl yolancak dediğimde bunu getiren kişiye verecem dedi. Bende ürünümü takip edemiyeceğim için iadesini istedim herkesin içinde tekrardan üzerime yürüyüp bağırmaya başladı. Fiş kesmedi ve kutusunu bana satarken çöpe attı birşey ispat edemezsin git kime şikayet ediyorsan et birşey olmaz dendi ne yapmalıyım ben ? Şuan mouse kulanılmayacak bir halde. Telefon numaram: 0534 350 98 97 arayarak ulaşırsanız sevinirim. Mail kulanmıyorum. İsmim:Doğan Aksu Saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder