9 Haziran 2018 Cumartesi

şikayet dilekçesi

Şikayet Edilen Firma: vodafone net  

 

Şikayet Edilen Ürün: vodafone net evde internet

 

Şikayetin Konusu: fazla gelen internet faturası

 

Şikayet Metni:

 

Yaklasık 27 aydır vodafone net ev internet kullanıcısıyım. aboneliğimin 12. ayında ikamet adresim değişti ve buna istinaden internet nakil başvurusu yaptım. beni arayan vodafonenet operatörü taşındığım yeni adresin kullanmış olduğum internet tarifesinin alt yapısına uygun olmadığını söyleyip tarifemin değismesi gerektiğini söyledi bende onayladım. fakat bana hiç bir şekilde bilgi verilmeden taahhüt süremde yeniden 24 aya çıkarılmış. tabi bende itiraz ettim ve bayağı bir sıkıntılı süreç sonunda beni arayıp durumun düzeltildiğni söylediler.

aradan 1 yıl geçti ve benim normal taahhüt sürem (24 ay) dolmuş oldu.bende internet iptal başvurusu yapmak için çağrı merkezini aradığımda bana taahhüt süremin dolmadığını 1 yıl daha taahhüt süresinin olduğunu ve aboneliği sonlandırmak istersem 600 tl gibi bir cayma bedeli ödemem gerektiğini söylediler. bende başıma gelen bu olayı sineye çekerek cayma bedeli ödememek için,kalan 1 yılıda doldurmaya karar verdim. fakat bu olaydan sonraki ilk faturam 75 tl olarak geldi.normalde 52 tl olan faturamın fazla gelmesinden dolayı çağrı merkezini arayarak itiraz ettim itirazıma istinaden bi kayıt oluşturulduğunu söyleyip beni arayacaklarını söylediler.ilerleyen günlerde bana bir mesaj geldi mesajda fatura itiraz kaydımın incelendiği ve herhangi bir yanlışlık olmadığı yazıyordu.tabi bende hemen çağrı merkezini aradım

çağrı merkezi operatörü bana faturanız incelenmiş herhangi bi yanlışlık yok sadece bu aya istinaden vergi yansıtılmış bundan dolayı sadece bu ay faturanız yüksek gelmiş dedi bende yine olayı sineye çekerek faturayı ödedim .fakat bir ay sonraki faturam da 89 tl gibi daha yüksek bir mebla geldi. bende jetfatura.com adresine girerek yüksek gelen son iki faturamın detaylarını incelediğimde faturalarda herhangi bir vergi yansıtılması olmadığını ve fazla faturanın taahütüm bitmiş olarak göründüğününden dolayı promosyon indirimi sağlanmadığından kaynaklandığını tespit ettim..

şimdi benim sorunum şu vodafone gibi köklü bir firma nasıl oluyorda böyle bir karışıklığa sebebiyet verebiliyor,ve herhangi bir vergi olmadığı halde çağrı merkezi operatörü nasıl olabiliyorda faturanıza vergi yansıtılmış diyerek beni başından savıyor...

  konuyla ilgili acilen mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum ve ödediğim faturaların fazla olan kısmının tarafıma iadesini talep ediyorum. bu konunun sonuna kadar takipcisi olacağım şikayetim herhangi bir karşılık bulmazsa konuyu mahkemeye taşımaya hazırlanıyorum. konuyla ilgili bütün telefon ses kayıtlarım dinlenilip acilen sizden dönüş bekliyorum. saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder