20 Haziran 2018 Çarşamba

Vodafone Şikayet

Adım Muhammed Emin CANER 17.06.2018 tarihinde 05433760704 numaralı Vodafone hattıma bir internet paketi yaptım. Bu internet paketi YouTube, İzlesene, Facebook, İnstagram ve Twitter gibi sosyal medya uygulamalarını 7 gün ücretsiz kullanacağım bir paketti fakat 19.06.2018 tarihinde telefonuma 15.00 TL internet aşım bedeli gelmiş olup bunun üzerine müşteri hizmetlerini arayıp konuyu izah ettim ve Vodafone Yanımda uygulamasından kullanmış olduğum paketin ekran görüntüsünü istediler. 20.06.2018 tarihinde bana dönüş yapan müşteri hizmetleri ekran görüntülerinin geçersiz olduğunu söyleyip bilgilendirme mesajının ekran görüntüsü işleyiş gereğiyle geçerli sayıldığı söylendi. Ben bu durumu kabul edemem her ay 27 TL olan faturam 50 TL üzerinde gelmektedir. Ek de göndereceğim ekran görüntüleriyle bana yardımcı olursanız sevinirim bu telekominikasyon şirketleri insanları bu şekilde sindiriyor .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder