20 Haziran 2018 Çarşamba

Hesabımdan bilgim dışında nakit çekim hk.

Merhaba ben Deniz Bankın maaş müşterisiyim.08.06.2018 tarihinde gece 23:48 de kartım elimde olmasına rağmen 2.560 Tl bilgim dışında İstanbul Maltepeden çekim yapılmıştır normalde belli bir tutarın üzerinde yaptığım her nakit çekimde tarafıma uyarı Sms i gelir bu işlemde o da gelmedi bununla ilgili itiraz kaydım bulunmaktadır .Ertesi gün akşam üstü markete gittiğimde hesabımda para olmadığını farkedip bankamın ilgili birimini aradım hesaplarımı bloke edip mail adresime itiraz formu gönderdiler ve bankanın merkezine fakslamamı istediler.Bu gün bankayı aradığımda hiç bir açıklama yapmadan itirazınız reddedilmiştir dediler,kart benim elimde ikamet adresim Antalya çekim İstanbulda benim hesabımı bilgilerimi koruyamayan banka nasıl kendini haklı görerek red cevabı verir.Ben bu yanıtı kabul etmeyip bankanın üzerine düşeni yapması konusunda yardımlarınızı beklemekteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder