9 Haziran 2018 Cumartesi

Köşe takımı iptali hk.

Şikayet Edilen Firma: Yön avm Eskişehir
Şikayet Edilen Ürün:Köşe takımı
Şikayetin Konusu:Köşe takımı iptali

Şikayet Metni: 
Merhaba 
Eskişehir yön avm mağazasından 29.05.2018 tarihinde katalogtan beğenerek köşe takımı siparişi verdim.Tekrardan eve gelip kontrol ettiğimde köşe takımının tam balkon kapısının önüne geleceğini ve kapıyı tamammen kapattığını farkettim.Evim 1+1 olduğu için odanın çok dar olacağını düşünerek iptal ettirmek için mağazaya gittim.Mağazada müdür beyle görüşmem gerektiğini belirtiler.Müdür beyin yanına indim müdür beyle görüşmek istediğini iletince herkes birbirine baktı sanki yanlış birşey söylemişim gibi orada Bi beyefendi vardı çok sağlıklı iletişim kuramadığım ve müşteriye asla çözüm yolu bulmayan bir yönetici oluyor kendisi.İptal dememle olumsuz konuşmaları başladı sizin adınıza üretildi sizin adınıza yapıldı gibisinden sözler şahsi yapılan mobilyalar öçüsü alınır ve herşeyini müşteri seçer bildiğim kadarıyla kumaşı, rengi vb. Ben direk katalogtan baktığım bir ürün seçtim.İnsanları cahil yerine koymaları ayrı bir durum.Müdür beye bana çözüm üretmiyosunuz dediğim halde hala iptal edemeyiz şeklinde ters cevapları ve üstüne üstelik tüm mağaza çalışanları ve müdürünün hem dalga geçer gibi konuşması ve paramla bana suçlu muamelesinin yapılması yetmezmiş gibi 444 58 34 genel merkez numarasını aradığımda orada görüşeceğim hiçbir mecranın olmadığını belirtmeleri beni tamammen çözüm odaklı olmayan müşteri memnuniyeti ve iletişim eksikliği olan bir firmayla başbaşa bıraktı.Ürün evime gelmedi henüz üzerinden zaman dahi geçmezken nasıl iptal edemiyorum hala anlamış değilim.Konu hakkında yön avm firmasından şikayetçiyim ve çalışanlarının da müşterileri para gözünde görüp sırf satışları iptal olduğunda primleri kesilecek diye müşterilere dalga geçer gibi davranıp insanı parasıyla suçlu duruma düşürmelerinden de şikayetçiyim.İyi günler dilerim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder