10 Haziran 2018 Pazar

Tekzen mağduruyum

Şikayet edilen Firma:Tekzen,Sürat Kargo-Avensis Ranza

Şikayet edilen ürün:2 tane 3'lü ranza

Şikayetin konusu:Sipariş öncesi adrese teslim denilen ranzalarımın adresime teslim edilmemesi

Şikayet metni:

Merhaba,

Avensis'in ürettiği 3 kişilik ranzalarından 2 tanesini 23/05/2018 tarihinde  574925576 sipariş nosuyla Tekzen'den  internet alışverişiyle adrese teslim olarak satın aldım.Hatta birkaç gün sonra kargo firması arayarak adreste kapı nosu yazmadığımı söyledi,ben de verdim noyu ve tlfnu kapattık.Ancak,bugün itibariyle siparişim teslimatıyla ilgili mağdurum.

Tekzen'in söylediği,Kargoya verilemiyormuş Erdek-Turanköye teslimat olmadığı için.Onlar kargonun nerelere teslim edip etmedikleriyle ilgilenmiyorlarmış.Sadece satıştan sorumlularmış.İstersek satışı iptal edip ücret iadesi yaparlarmış.Benim mağduriyetimi çözmek yerine,kargo firmasıyla siz görüşüp çözün dediler.

Sürat Kargoymuş,kargo firması orayla görüşecekmişim bizzat arayarak.

Defalarca Tekzen ve Sürat kargoyla bizzat ben arayarak görüştüm.

Sürat kargo Bandırma'ya kadar kabul ediyoruz,siz ordan alın diyor.Teslim etmeyecekleri malı kabul etmiyorlarmış.

Paketi yaklaşık 300g.dan 2 paket toplamı 600kg.tutan siparişi,adrese teslim dendiği halde neden ben kendim gidip alıyorum?

Kargo firmasını malın satıcı firması belirliyormuş.Bu ranzaların da üretici ve satıcı sorumlusu olarak "AVENSİS" çıktı.

Dünyanın 200 ülkesine teslimat yaptığını söyleyen Sürat Kargo,benim siparişimi istediğim adrese nasıl teslim etmez.Dünyanın diğer ucuna yada Allah'ın unuttuğu ücra bir yere istemiyorum ki ranzalarımı.Erdek-Turanköy Erdek'e bağlı bir mahalle artık,tatil beldesi.Zaten ranzaları da yazlığımıza almıştım ben.

Daha en başta sipariş verirken adres seçimi yapılan il-ilçe-mahalle yazılan butonlardan seçip sıkıntısız adres yazabilmiştim.Bu da demek oluyor ki,seçim yapılabiliyorsa,teslimatta yapılır.

Sonuç olarak ne Tekzen,ne de Sürat Kargo sorumluluğu almadılar.Avensis'e de yazdım,henüz yanıt alamadım.

En son size yazmakta buldum çareyi.Lütfen siparişimin teslimatı için elinizden geleni yapacağınıza dair iyi şeyler duymak istiyorum sizden.Lütfen bana yardımcı olun,bakın bu gece Kadir Gecesi :)

Saygılar!

Mine SEÇEN

**P.S.Bu aradabir arkadaşımdan yakın tarihte,Sürat Kargonun Erdek'te mal teslimi günlerinin pazartesi ve perşembe olduğunu öğrendim.



Virüs bulunmuyor. www.avg.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder