14 Mart 2013 Perşembe

Nine West şikayeti


Nine West'ten 17.02.2013 tarihinde hediye olarak bir bot aldık. Ancak alınan bot beğenilmediğinden değiştirilmek istenildi. Değiştirme kartı koydurmadığımızdan faturayı aradık. Ancak faturayı sanırım yanlışlıkla attığımız için onu da bulamadık. Sadece aldığımız bota ait slipi elimizde vardı. Aldığımız Nine West mağazasına gittiğimizde ise, sliple sadece renk ve numara değişikliği yapılabileceği, başka bir ürünle değişiklik yapılamayacağı ya da iade edilemeyeceği bilgisi iletildi.

Daha ürünü alalı 1 ay dolmadığı halde ve aldığımız ürüne ait slip kaydı olduğu halde neden değiştirilemediğini anlamıyorum. Bu konuda yardımlarınız rica ediyorum. Ürün beğenilmedi ve kullanılmadı aldığı mağaza ve ne zaman aldığım ve tutrı bile slipten belliyken, müşteri memnuniyeti nerede? Lütfen bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

Deniz Öztutar

3 yorum:

  1. slibiniz varsa kredi kartıyla almışsınız demektir. ekstre götürmeniz yeterli..

    YanıtlaSil
  2. kardeş slibiniz dediğin nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kredi kartı ile alışveriş yapıldığında bankaların pos cihazından işlemin yapıldığına dair verilen fişe benzeyen küçük kağıt çıktısı.

      Sil