19 Mart 2013 Salı

Derimod indirimleri tüketiciyi yanıltıyor


Kasım 2012 de deri montlara bakmak için Londra asfaltı -Şirinevler/İstanbul adresinde mukim Derimod mağazasına gittim. Ürünleri inceledim. Bir mont beğendim .Fiyatı 799 TL idi. Ancak bu fiyat bana yüksek geldiği için sezon sonunu beklemeye karar verdim. İndirim yapılınca alırım diye düşündüm. Bir süre sonra Derimod da kampanya yapıldığını duydum. Mağazaya gittim. Vitrinde kocaman ilanlarla %50 indirim yazıyordu. Beğendiğim montun fiyatına baktım. Etiketinde fiyatını 1500 TL yapmışlar. Üzerini çizip 749 TL yazmışlar.  Mart ayında %70 e varan sezon sonu son büyük indirim adı altında bir indirim kampanyası daha yaptılar ancak bu sefer de yine yazıldığı gibi bir indirim yoktu. Fiyatı 699 TL idi. Derimod yalan indirim ve reklam kampanyaları ile halkı aldatıyor. Kendilerini kınıyorum, ayıplıyorum. Lütfen araştırın bu konuyu. Doğru olduğunu göreceksiniz. Tarafımdan bizzat aylarca takip edilmiş bir konudur.

Veli KOCA

2 yorum:

  1. Derimod bu saygısızlığı hep yapıyor. Müşteri kaybediyor farkında değil.

    YanıtlaSil