24 Mayıs 2012 Perşembe

Türk Telekom TTNET internet faturası şikayeti


Türk Telekom TTNET internet abonelik sözleşme süresi dolan Kemal Örs zamanında internet abonelik iptal başvurusunu yapmasına rağmen abonelik iptali gerçekleştirilmediği ya da geciktirildiği için faturalandırma devam etmiş. Bize gönderilen şikayette Kemal Örs can sıkıcı durumla ilgili olarak ne yapması gerektiği hakkında bilgi istiyor. Bizim yorumumuza göre fatura ödenmeli ancak gecikmeden Bağlantılar sayfamızda yer alan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Tüketici Online Şikayet Formu ile ilçelerde kaymakamlıklar bünyesindeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine Nasıl Şikayet Edilir? sayfamızda yer alan tüketici sorunları hakem heyeti başvuru dilekçesi doldurularak Türk Telekom şikayet edilebilir. Olumlu sonuç alınacağına ve haksız alınan ücretin iadesine karar verilecektir. Ancak dilenirse Alo 175 tüketici hakları ve tüketici şikayet hattından da faturanın ödenmesinin gerekliliği konusunda bilgi ve şikayet için yardım alınabilir.

Kemal Örs'ün Türk Telekom şikayeti:



Bu şikayetimi Türk Telekom Müşteri hizmetlerinin ilgisizliğinden, aşağıdaki bayi ve müdürlüklerinin, oyalayıcı tavırlarından dolayı yazmaktayım. 1.854.154.837 hizmet nolu sözleşme süresi dolan 6GB kotalı yalın internet aboneliğimin iptali için 26.04.2012 de Akyazı Şubesi bürosuna başvurduktan 3 gün sonra teknik arıza var bilgisi ilgili şubeden tarafıma iletilmişti. Sonrasında Adapazarı Merkez Müdürlüğüne 30.04.2012 saat 08:06 da 5000 nolu sıra fişi ile ADSL iptal bölümüne yazılı iptal müracaatımı yaptım ve kendisinden imzalı bir nüsha aldım.  Bu zaman zarfında 3 defa müşteri hizmetlerine sözlü bildirim, 3 defada mail ile yazılı bildirimlerde bulundum. Bugün ise Mayıs dönemine ait 2.012.052.789.347 nolu fatura tarafıma gönderildi.

Abonelik iptal işleminden sonraki döneme ait gelen Mayıs 2012 faturasını kabul etmediğimi, Türk Telekom'un kendi çözemediği teknik sorunlarının sonuçlarının kendisine ait olduğunu bildirir, benzer can sıkıcı, moral bozucu bildirimlerin son erdirilmesi için yardımınızı rica ederim.

Saygılarımla,
L.Kemal Örs

5 yorum:

  1. Feyyaz Göncü25 Mayıs 2012 01:06

    TTnet hizmetinden ben de memnun değilim çok pahalı

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bir ay gibi bir süredir,internet adsl bağlantı kopma sorunları sadece ben değil yaşayanların şikayetlerini okuyorum.

    YanıtlaSil
  4. faturam 39.00gelmesigerekirken 56.75 geldi neden diyorum banacevap kapanıp açmaparası oldugunu söylüyorlar.

    YanıtlaSil
  5. 12 Aralık 2019 tarihinden bu yana halen internet baglantı sorunum giderilmedi belki yüz defa arza kaydı oluşturdum ama halen gelen giden Yok durmadan fatura geliyor ve ödemediğim için hattım kısıtlanacakmış olmayan hatı kısıtlasan ne kısıtlamasan ne yazar zaten kullanmıyorum alayınız üşkatçı dolandırıcısınız ve şerefsizsiniz

    YanıtlaSil