Merhabalar,
1. Görüşme: Ürünün "oluşmayan sipariş" adı altında bir statüde olduğunu ve paranın bana 3-5 gün içinde iade edileceğini söyledi. Ben ürünü istediğimi, parayı istemediğimi söyledim. Bunun üzerine bana tekrar ürünü satınalmam gerektiğini söyledi. Fakat kredi kartımda limit olmadığı için ürünü tekrar satınalmadım.
2. Görüşme: Ürünün "oluşmayan sipariş" adı altında bir statüde olduğunu ve paranın bana 1-3 gün içinde iade edileceğini söyledi. Ürünü istediğimi söyleyince bana "bilgilendirme@teknosa.com" mail adresine kart bilgilerini ( kart numarasının ilk 6 hanesini ve son 4 hamesini, kart sahibini ve karttan çekilen paranın görüntüsünü) göndermemi istediler.
İkinci görüşmenin ardından söylenileni yaptım ve ürünü istediğimi maille bildirdim. Bu mail üzerine talep numarası oluşturuldu.
3. Görüşme: Kart bilgilerini telefonda tekrar istediler.
3. Görüşmenin ardından 27.11.2018 tarihinde ücretim geri iade edildi. Ben iade işlemini görünce tekrar Teknosa'yı aradım.
4. Görülme: Paranın geri iade edildiğini fakat parayı değil ürünü istediğimi Müşteri hizmetlerine bildirdim ve tekrar talep oluşturuldu ve benimle iletişime geçileceği söylendi.
5. Görüşme: Müşteri hizmetleri ürünün gönderilemeyeceğini bu gibi durumlarda her zaman paranın iade edildiğini söyledi. Ürünü istediğimi söylememe rahman bana; yeni kampanyaların olacağını, (satınaldığım ürün stokta kalmadı) bunun için alarm kurabileceğimi söyledi. Bende bunun üzerine sizi nereye şikayet edeceğimi, teknosa sitesinin hatalara sebep olduğunu söyledim ve bana ürünün verilmeyeceğini anladığımı söyledim.
Bu konuda satın almış olduğum ürünün bana ödediğim miktar karşılığında gönderilmesi hususunda sizden yardım talep ediyorum.
Ayrıca Teknosa kuruluşunun konuyla ilgili uyarılmasını talep ediyorum.
Saygılarımla,
Gökhan Akgün
+905522352861
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder