22 Kasım 2018 Perşembe

Mialoveis Şikayeti


Şikayet Edilen Firma:    Mialoveis - Özge K. - Bursa

Şikayet Edilen Ürün: Bebek kıyafeti

Şikayetin Konusu:30/10/2018 tarihinde kızımın dogum gunu icin bebek kiyafeti siparisi verdim. 19/11/2018 tarihinde elime ulasmasi gerektigini belirttim. Dikim suresi 14-15 gun arasi surecegi icin yetisir denildi. Urunum soz verilen tarihte elime ulasmadi, ustelik firma sahibine ulaşamadim. Daha sonra uzum ugras sonucu ulastigimda ölçüleri vermedigimi bu yuzden geciktigi seklinde kaba bir uslupla azarlandım. Sonra firma sahibi özge koza tarafindan agir elestiri ve hakarete magruz birakildim. Kaporani yolliycaz sizinle uğraşamıycam diye bir cevap aldıktan sonra daha da ulasamadim kendilerine. Kaporam 1 haftadır gelmedi. Bu konuda magdurum. Ustelik kiyafet konusundada cok magdur olduk.  Ürünün bana ulaşmaması, kaporamı geri istedigim halde halen kaporanın tarafıma ulaşmamasından dolayı şikayetciyim. Yardımlarınızı talep ederim.  

Saygılarımla,
Derya Heper Temel



1 yorum:

  1. Bu bayanın yazdıgı tüm sucmaları reddediyorum. Ve kendisinze iftira ve hakaret davası acıyorum. Müşterinin ve eşinin hakaretelrinşn yanında bu iftirasının yanına kalmayacagını bilsin lütfen. Dekont ve konusmaları telefonumda var. Satıcıyla nasıl konusması gerektiğini bilmesi gerekiyor. Beni aradıgında telefonu actım ve gerizekalı kelimesini kullandı bana malesef ki her zmaan müşteriler haklı olmuyor. Sen satıcısın gerizekalı diye bir kavram asla kabul edilenilir degildir.benim ismimi ve soyismimi iznim olmadan hicbirseyerde paylasamazsın. Beni kimligimi ifşa edemezsin. dava dosyasını ve şikayet dilekcemi dekontumla beraber buradan yayınlayacagım.

    YanıtlaSil