12 Kasım 2018 Pazartesi

Basvuruma dönüş yapılmadı.

11/06/2018 tarihinde evraklarimlarimla,dilekcemle başvuru yaptım ama daha sonuç alamadım Aldığım garantili telefon aldigimin üçüncü günü arıza yaptı Lenovo P2 36 ay vadeyle aldigim cihazim kulaklık çalışmıyordu cihazı degisim isteyerek servise gönderdim 15gunu aşan bir süreyle cihaz tamir edilip gönderildi ve kulaklık çalışmıyordu artı tel şarjda ısınmaya yapmaya başlamıştı tekrar cihazı servise gönderdim yine 15 günü aşan bir süreyle cihazı teslim aldım yine değişim yok tamir edilip gönderilmişti.Ama cihazdaki sorunlar aynıydı ve bu defasında cihaz açık olmasına rağmen arayan kişilere kapalı görünüyordu gün içerisinde defalarca kim aramış msj alıyordum. Cihazı hiç kullanamıyorum artık ve Haziran 11,de Tüketici hakem heyeti ne basvurumu yaptım ödedigim paramı geri almak isteği ile ama sonuç alamadım lütfen yardımcı olur musunuz Saygılarımla Ümit OK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder