5 Kasım 2018 Pazartesi

KVK Bostancı Apple Bayii Şikayeti

Şikayet Edilen Firma: KVK BOSTANCI APPLE

Şikayet Edilen Ürün: TELEFON


Şikayetin Konusu: GARANTİ


Merhaba,

Telefonumu 22/10/2018 tarihinde  İçerenköy Mahallesi Prof. Ali Nihat Tarlan Caddesi Kara Kartal Sokak No: 4, 34752 Ataşehir/İstanbul adresinde bulunan Kvk ya sarjı çabuk bitiyor diye götürdüm pilini değiştirdikleri telefonumun hemen sonra hopörlörden ses gelmediğini ve ön kameranın çalışmadığını fark ettim telefonumu tekrar götürdüğümde benden 3400 tl ücret talep edildi 
ve hem apple kıdemli departmanla hemde kvk yla sürekli görüşmeme ragmen 11 gündür hiç bir sonuç almadım lütfen yardımınızı bekliyorum. çok zor durumdayım. Raporlarımda ne şikayet için girriğime ordaki çalışanlarda şahit olduğu halde hiç bir sonuç alamadım.


Sedanur  BAKIR


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder